coupons paarden/pony's?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

coupons paarden/pony's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 09:01

Aangezien ik binnenkort de overstap met mijn pony naar de paarden, zijn de coupons hetzelfde?
Heb nu eigenlijk nog coupons nodig voor ponywedstrijd, maar zijn helaas op. Als ik nu nieuwe bestel, heb ik aar dan nog wat aan bij de paarden?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:38

Ze zijn wel hetzelfde, maar je mag ze wsl niet meer bij de paarden gebruiken omdat je naar een andere vereniging gaat.
Meestal staat er op de ponycoupons als vereniging PC .... en op de paardencoupons LR of RV ....

Als de LR & PC samengevoegd zijn(is bijna nooit zo) en ze staan ook samen op de coupon dan kan het misschien wel. Zou je de KNHS even over moeten bellen

Ik gebruik oude coupons van een andere vereniging altijd voor HC-starts, maar daar heb je met dressuur ook zo weinig aan

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:39

gomir schreef:

Als de LR & PC samengevoegd zijn(is bijna nooit zo) en ze staan ook samen op de coupon dan kan het misschien wel. Zou je de KNHS even over moeten bellen

Dat hebben wij wel geloof ik, dus zou mooi uitkomen!

hetismij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 23:56

er is dach tik wel een verschil, want op een pony coupon staat wat voor pony het is (a/b/c/d/e) en bij de paarden staat er niks . Dit weet ik omdat ze het bij de KNHS fout hebben gedaan bij mij, en ik heb nu met mijn pony zeg maar "paarden" coupons, verder maakt het geloof ik helemaal geen verschil

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 10:17

Heb KNHS gebeld, moet idd nieuwe startcoupons en startkaart hebebn.