onderlinge springwedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

n_atas

onderlinge springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 17:58

ik had gister met joy een onderlinge springwedstrijd

meestal ben ik gewoon te zenuwachtig, maar het viel nu best mee

het inspringen ging goed... en toen was het zover dat ik het mocht gaan proberen in die `beruchtte` springhal...

joy kwam echt met oortjes naar voren de hal in, van jipppiee, ik mag weer springen..

en... ik kwam ook nog helemaal foutloos rond was de eerste foutloze die avond, dus was helemaal happy..

maar daarna kwamen er nog 4 foutloze bij.. dus tja er kwam een barrage! die werd hoger gezet en het was ook nog eens een aardig lastige barrage..

van 1 naar 9 ging super, van 9 naar 7 ook, nog 2 hindernissen te gaan .... maaar jammer de een na laatste hindernis weigerde ze.. en daarna ook nog 2x.. maar jaa niks aan te doen.

ik was al super trots op joy dat we foutloos rond kwamen

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:04

Super!! ! fijn dat ie weer foutloos rond komt

OemmiejO

Re: onderlinge springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:14

gefeliciteerd!!
jammer van die weigeringen, maarja.. vogende keer beter..

Djaleesa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:37

mooi dat je foutloos rond kwam..
maare waardoor weigerde ze? was het jou fout of.. ?

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:38

fout ligt altijd aan de ruiter
Maar goed hoor

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:29

Dat slaat helemaal nergens op Nancy_evita

Super hoor! Foutloos rijden is toch al hartstikke goed
Die barrage komt volgende keer wel weer, het hoeft niet allemaal in een keer goed tenslotte.

n_atas

Re: onderlinge springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 21:37

Fout lag denk aan beide partijen... de bocht naar die hindernis was heel scherp waardoor ze niet goed voor de hindernis kwam...

en het is een hindernis met een regenboog, ( een boog met kleuren en daarboven een balk ) en die heeft ze altijd eng gevonden...

dus ik was al super trots dat ze die wel nam in het normale parcours

iedereen na afloop, jammer joh, en wat balen..

maar ik kwam juist met een glimlach thuis ! ik bedoel ze was foutloos rond gekomen, daarvoor heb ik meegedaan, dat wilde ik met haar bereiken

dus volgende keer beter

er was ook 1 ruiter die was niet foutloos, en die kwam terug in de inspringbak en die zat dat paard toch te slaan en te schelden op dat beessie... dan denk ik ook, kom op joh, geef dat paard niet de schuld!!
zo springt dat beessie echt niet meer de volgende keer, dan word ie juist alleen maar banger...

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:39

@ gomir : ik reageerde alleen maar op jaleesa90 met een SMILIE erachter hoor dus bij jou slaat het nergens op

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:43

Je reageerde op de vraag of het haar fout was met het antwoord dat het altijd de fout van de ruiter is. (Daar veranderen die smiles weinig aan imo)
En dat is gewoon niet zo. Soms klopt alles en stopt een paard toch of gaat de balk eraf!

Ik weet dondersgoed wanneer ik een fout maak, maar een paard is een levend wezen en die laten ook weleens een steek vallen.