Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maverick schreef:onze ruiters krijgen het nog zwaar.
Sjonniej schreef:maverick schreef:onze ruiters krijgen het nog zwaar.
En dat is heel goed
dondahsteen schreef:Volgens mij, ben ik niet helemaal bij. Anky had toch een keer over de 80 % gereden? Maar mooie proef is het cker!Ze heeft het verdiend!
Citaat:Anky van Grunsven wint Wereldbeker
zondag, 24 april 2005
Anky van Grunsven heeft vanochtend in Las Vegas de wereldbeker dressuur gewonnen. De amazone uit Erp behaalde het succes met Keltec Salinero. Ze had in de Kür een nooit eerder vertoonde score van 86,725 procent. Eric van der Vleuten won in Las Vegas de Grote Prijs voor springruiters.
liza van loon schreef:dondahsteen schreef:Volgens mij, ben ik niet helemaal bij. Anky had toch een keer over de 80 % gereden? Maar mooie proef is het cker!Ze heeft het verdiend!
ja dacht ik ookCitaat:Anky van Grunsven wint Wereldbeker
zondag, 24 april 2005
Anky van Grunsven heeft vanochtend in Las Vegas de wereldbeker dressuur gewonnen. De amazone uit Erp behaalde het succes met Keltec Salinero. Ze had in de Kür een nooit eerder vertoonde score van 86,725 procent. Eric van der Vleuten won in Las Vegas de Grote Prijs voor springruiters.
Maar Isabel Werth rijdt echt een nette kür zeg! Die piaffe en appuement zijn echt mooi. Middendraf vond ik alleen niet zo?
Shanna16 schreef:Hee, leeuwenkoningmuziek
Echt super gereden van haar!
Helemaal kippenvel aan het eind...