Gister met losrijden ben ik begonnen met loswerken en ongeveer 10 min. voordat ik de ring in moest kreeg ik weer hetzelfde gevoel, geen reactie nergens op.. De enige oplossing die mij op dat moment binnen schoot was Gassen!!.. Gelukkig was het op dat moment rustig in de losrijbak, dus hoefslag op en lichte druk voor, alleen maar doorlaten lopen, flink gassen. zodra hij iets trager ging tikje, been erbij. Daarna voelde hij super aan, hij was wakker.. Bij de ingang stonden heel veel mensen ons raar aan te kijken, wat een gekke manier van losrijden voor een dressuurproef
.. Toen de ring in, ik was ineens sneller aan de beurt, dus alles goed doen en in de ring het rondje verkennen weer flink voorwaarts gereden.. De enige gedachte die ik op dat moment had was alleen maar rijden,voorwaarts, als hij maar loopt op mijn tempo, de rest vind ik niet zo belangrijk. Perongeluk een paar keer bij de A de bocht afgesneden en wilde bijna rechtdoor rijden bij een gebroken lijn.. Was na de proef toch tevreden, ondanks dat ik een slordige proef had gereden, had hij me niet laten zitten... Toch nieuwsgierig naar mijn puten gingen we terug voor de prijsuitreiking... 2e PLAATS MET 170 PUNTEN!!!!!!!!! Wwwhiiueeeeuuuwww.. ik was echt helemaal blij.. (nummer 1 had 173 pt, nummer 3, 163 pt)Volgende wedstrijd dezelfde manier losrijden, en als ik dan wat meer op de letters rij moet het vast helemaal goedkomen... ben echt supertrots op mijn toppertje.. We hebben nu inmiddels 12 winstpunten en ben langzaam aan het overwegen om over te gaan naar de L1... durf nog niet zo goed
Ben nog helemaal blij, toppertje!!!

Op een gegeven moment lukte bijna niets meer. Het leek wel of we elkaar in de weg zaten. Mijn paard heeft behoorlijk wat blessures gehad en daarna wilde hij het werk niet lekker meer oppakken. Waarschijnlijn bang om weer pijn te krijgen. Heel zielig maar ook vervelend. Aan de ene kant ben je boos omdat ie het niet doet en aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk na zo'n rotperiode.

Ik zal als ik jou was de selecties nog B blijven rijden en daarna lekker de L1 in gaan. Zijn veeel leukere proeven en je moet alleen iets meer doorzitten en wijken komt erbij. Dat moet toch wel lukken 

alleen ben ik een tijdje eruit geweest!! pony had blessure! en toen gestart was ook 1ste selectiewedstrijd! en toen wou hij ook niet erg goed doorlopen! en mijn proef was ook in eenkeer veel vroeger
en toen had ik ook een hele slordige proef gereden en ook 2de met 170 punten en ik rijdt ook B! -->+ 15 wp's
verders is alles hetzelfde