Dit is toch raar? En dan helemaal van je eigen vereniging??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ACSM schreef:Ik heb een probleem. Ik mag L2 starten en ben daardoor helemaal in een halleluja stemmingIk mijn eigen vereniging gemaild om te zeggen dat ik L2 mag starten en dat ik graag van de L1 naar de L2 wil overschrijven. We hebben namelijk volgende week wedstrijd van onze club. Krijg ik een mail terug dat er geen wijzigingen meer gebracht mogen worden en dat ik alleen L2 kan starten als er een uitvaller is....
Dit is toch raar? En dan helemaal van je eigen vereniging??
Kylan schreef:Als je al gepromoveerd bent is de vereniging toch verplicht je een klasse hoger te laten starten? Dat is tenminste wel wat ik altijd gehoord heb.
frunnik schreef:Maar waarom zouden ze dat dan verplicht zijn? Jij hebt je toch zelf in het L1 ingeschreven, dat je dan nu L1 wil starten kan gewoon niet als er geen plaats is, of als het met de prijzen niet uitkomt. Want dat kan ook nog wel eens het probleem zijn.
Als er nu bijv. 4 in het L2 staan en jij bent nr. 5 moet er weer een extra prijs gehaald worden, en dat is nogal eens een reden om je niet mee te laten rijden
magic_lover schreef:ja dat is idd raar
Al was het bij mij altijd dat ik 1 niveau hoger reed dan op wedstrijdenpuur om te oeffenen en te kijken of paard er klaar voor was..
maar idd raar en dat van je EIGEN vereniging
Kylan schreef:frunnik schreef:Maar waarom zouden ze dat dan verplicht zijn? Jij hebt je toch zelf in het L1 ingeschreven, dat je dan nu L1 wil starten kan gewoon niet als er geen plaats is, of als het met de prijzen niet uitkomt. Want dat kan ook nog wel eens het probleem zijn.
Als er nu bijv. 4 in het L2 staan en jij bent nr. 5 moet er weer een extra prijs gehaald worden, en dat is nogal eens een reden om je niet mee te laten rijden
Als ze al een keer gestart zou zijn dan moest de organisatie wel de mogelijkheid geven om een in de goede klasse te starten. Dat staat in de reglementen.
Lielle schreef:Needje, waarom moet dat? Ik kan het nergens vinden in de reglementen.