Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amondi schreef:Nooit geweten dat je Z springen in je mars had!
CGJ12 schreef:
Zou het misschien kunnen dat het om een AANVULLING gaat voor meer all-round ruiters?
Citaat:CGJ12 schreef:zekAls ik er zo over nadenk: de ponys komen nu ook in aanmerking.
Ik gok dat de ster nu echt een pony-ruiter item gaat worden...
Verder vraag ik me echt af hoe ze gaan controleren of een pony ooit hoger geklasseerd was en of je ooit versneld gepromoveerd bent. Zó strak zit dat automatiseringssysteem in Ermelo echt niet in elkaar hoor. Voor de komende perioden kunnen ze de programmas wel zodanig aanpassen dan alle detailinformatie behouden blijft, maar ik geloof er geen biet van dat de detailinformatie van de historie ooit opgeslagen is, laat staan in archieven bewaard.CGJ12 schreef:Als ik er zo over nadenk: de ponys komen nu ook in aanmerking.
Ik gok dat de ster nu echt een pony-ruiter item gaat worden...
CGJ12 schreef:Zullen Ze wel geregeld hebben als represaille tegen de dressuurhoedenmaffia.......
Rhythm schreef:Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Moeten we nu al onze oude ponycoupons gaan opzoeken om aan te tonen dat we 4 keer Z zijn geweestdat wordt stofhappen...
kwitnie schreef:trouwens nu zie je ruitersterren eigenlijk alleen in de dressuur maar dat zal dan nog wel verdanderen denk ik.