Eerste B proef met mijn verzorgfjord

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Winnylover

Eerste B proef met mijn verzorgfjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 19:06

Hallo iedereen,

Vandaag had ik met mijn verzorgfjordje van bijna 5 de eerste B proef. Was gewoon onderling op stal, maar met een jury van ergens anders die best wel streng was.
Inrijden ging niet zo super, ze was niet vooruit te branden, met galopperen gaf ik haar een tik met de zweep en toen ben ik eraf gevallen op mijn hoofd. Er meteen weer op en daarna nog steeds sloom maar ze liep wel.
Toen ging de andere verzorgster erop, zij viel er ook af met losrijden en haar proef ging niet zo erg lekker. Was dingen vergeten en viel uit galop enz.
Daarna mocht ik starten als 4e, was nog steeds niet vooruit te branden, maar had haar nu wel goed onder de duim. Voor mijn gevoel echt een superproef gereden.
Had uiteindelijk 162 punten en daarmee een derde plaats van de vijf, mijn eerste winstpuntje dus met haar. Helaas is het seizoen bij ons afgelopen en telde dit niet meer mee voor het algemeen klassement. Maar ben toch trots op mijn kleine monster, want ze is nog veel jonger dan de anderen en veel minder ervaren en voor de eerste keer vond ik het heel netjes......

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:09

Gefeliciteerd

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:12

gefeli

Winnylover

Re: Eerste B proef met mijn verzorgfjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 19:37

Bedankt voor jullie reacties, ben echt superblij. Stond na de proef helemaal te trillen op mijn benen van geluk

OemmiejO

Re: Eerste B proef met mijn verzorgfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:19

leuk joh!!
gefeliciteerd!!

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:29

Mooie punten . Gefeliciteerd!