Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bettine schreef:Is het ook voor ponies de kür?
Is wel leuk, kom je niet vaak tegen
Jippie, doe je zelf ook mee?
muiltje schreef:stomme vraag waar ligt zevenaar in de buurt?
Jippie schreef:Nee, er is nog geen vraagprogramma en ik zou ook niet weten of dit ook voor pony's is. Voor informatie kun je het beste gewoon even bellen met Elly Hendriks, telefoon: 026 3251724 [ik heb haar verteld dat ik dit op Bokt zou plaatsen].
Als ik alles op tijd klaar heb zal ik zelf ook zeker mee doen maar het is behoorlijk kort dag als je alles nog moet gaan regelen, maar daar wordt hard aan gewerkt. Het lijkt me super om een keer een kur te kunnen rijden en ik hoop dat ze dat daar nog vaker gaan organiseren.
De stal waar dit georganiseerd wordt ligt aan de A12 Arnhem, Oberhausen en is heel goed bereikbaar voor trailers en vrachtauto's. De accomodatie is recentelijk helemaal uitgebreid, verbouwd en voorzien van nieuwe bodems.
xxLisaxx schreef:leuk, even kijken of ik kan. anders wil ik ook wel meedoen
Bettine schreef:Klinkt goed Jippie, die accomodatie
Zou leuk zijn als je ook meedoet, doe je dan met Lois mee? Hebben we 2 Michelangelo's in het veld
Ik ga me in elk geval opgeven
Jippie schreef:Ik ben gister al bezig geweest met de kur. Wat een geknutsel om alles binnen 5 minuten te proppenDe muziek heb ik al wel maar die moet nog bewerkt worden. Het lijkt mij wel kikken om eens een kur te rijden. En hardstikkel leuk dat er 2 Michelangelo's meedoen. Mag jij eigenlijk nog wel Z2 starten met Joop dan? Ik dacht dat jullie wel snel de overstap naar ZZZ zouden maken.
janna schreef:Leuk zeg dat jullie meedoen! Ze vroegen het mij ook al afgelopen weekend, maar ik heb mijn paard nog niet zo ver. Het lijkt mij onderhand wel heel leuk om een keer te doen. Volgend jaar willen ze trouwens hier een keer een kur doen voor alle klassen, B tm Z!
Anoukie schreef:Ik zal eens kijken of ik die dag zelf geen wedstrijd heb, anders komen we misschien wel kijken! Kunnen we wellicht Lisa ook weer eens zien rijden op onze muziek.