FNRS zegels

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

FNRS zegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 09:54

Oké komt ie.

Ik rijd wedstrijden via de manege.
Daar krijg je dan een ruiterpaspoort, maar ieder jaar hoor je ook zegels te krijgen alleen die dingen krijg ik niet binnen .
Naja nu wou ik vragen hoe zat dat bij jullie?

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 10:00

Die komen ook niet meer als het goed is. Je stempels zijn nu genoeg. Je manegehouder heeft daar een brief van de FNRS over gekregen.

Poeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 10:06

En dat word er tegen mij gezegt: ,, Waar zijn je zegels anders kun je niet meer wedstrijden rijden''.

Anoeska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 10:18

De jaarzegels (die voorin zitten) de betekenen dat je dat jaar betaald hebt, die bestaan nog wel. En die moeten ook in je paspoort zitten, anders zou het dus betekenen dat je niet betaald hebt.

De andere zegels die in je paspoort bij de verschillende proeven moeten, die betekenen dat je die proeven gehaald hebt, die bestaan niet meer. Daar zijn nu alleen de stempels van je manege goed.

Dus welke zegels bedoel je?

Voor de jaarzegels kan je gewoon even de FNRS bellen, en kijken waar het mis is gegaan. Heb je wel betaald dit jaar?

Poeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 10:25

Ja de jaarzegels.. Sorry een beetje onduidelijk allemaal. We hebben het nagekeken en we hebben WEL betaald.