Citaat:De Imperial Riding Cup heeft als belangrijkste doel de ontwikkeling van de Nederlandse ponycombinaties klasse Z2 dressuur te bevorderen en dient als belangrijk selectiecriterium voor kadervorming. De Imperial Riding Cup maakt onderdeel uit van het Rabo Talentenplan. De Imperial Riding Cup bestaat uit een aantal competitiewedstrijden en een finale.
Importeur/groothandel van ruitersportartikelen Nederinum b.v. is gevestigd in Zwanenburg. Via een landelijk netwerk van ruitersport-speciaalzaken vindt het uitgebreide assortiment van meer dan 15.000 artikelen onder de naam Imperial Riding zijn weg naar de consument. Daarnaast is Nederinum officieel distributeur van kwaliteitsmerken waaronder Aerborn, Aigle, Derby, KN, Rapide en Stubbs. Kijk voor meer informatie op www.imperialriding.nl
Kalender Imperial Riding Cup 2005/2006 (onder voorbehoud)
- Deurne 5 november 2005
- Weert 10 december 2005
Zodra er meer competitiewedstrijden aangewezen zijn, zullen deze hier gepubliceerd worden.
ik zit er nog over te twijfelen eerlijk gezegt of ik mee ga doen of niet... even kijken of ik Z1 blijf of tog maar Z2 ga starten..
maar wie doen er wél mee?

Staat ook nog niet op internet.

sorry
maarja