2 wedstrijden op 1 DAG,lekker geregeld !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Djaleesa

2 wedstrijden op 1 DAG,lekker geregeld !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 14:52

Zaterdag 29 Okt zou er in zevenaar bij het Boleem Springen zijn (selectie)
Maar omdat in laag-soeren ook wedstrijd was (springen) buiten de kring !! bedachten ze zicht en hebben ze de wedstrijd verplaats naar zondag 30 Okt
Maar,30 okt was bij ons in Westervoort (pc Nijgraaf) ook een wedstrijd Dresuur..
en daar hebben ze niet aangedacht !! lekker slim,buiten de kring kijken ze wel naar wedstrijden,in de kring niet !!

domme actie van hun weer geweest maarja dan maar kiezen !

Anoniem

Re: 2 wedstrijden op 1 DAG,lekker geregeld !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 16:46

Ik vind ze niet zo dom, ze moeten een datum kiezen en houden dan rekening met de springers, hadden ook rekening kunnen houden met de kring. Maar dan waren de springers die beide hadden ingeschreven niet blij geweest.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 16:53

En daarnaast rijden springers veel vaker buiten de kring, omdat er minder springwedstrijden dan dressuurwedstrijden zijn.

Wedstrijden met alleen ruiters uit de eigen kring kunnen vaak niet uit door te weinig deelname. Zou toch jammer zijn als beide concoursen daardoor minder deelname hebben, ik vind het wel een goede oplossing (en veel springruiters rijden toch geen dressuur dus ik kan me wel voorstellen dat ze daar geen rekening meehouden...In bijna iedere kring zijn in het weekend meerdere dressuurwedstrijden dus dan blijf je bezig )

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 18:23

De meeste springruiters die ik ken en hier rijden, rijden ook niet 2 wedstrijden per weekend En zeg nou zelf, als je graag een selectie wilt rijden dan schrijf je dus niet in voor de wedstrijd in die andere kring. of zie ik dat nou verkeerd?

Wij zitten hier ook met het probleem, maar gaan toch voor de selectie springen. Is de pony toch beter in

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 19:53

madie88 schreef:
De meeste springruiters die ik ken en hier rijden, rijden ook niet 2 wedstrijden per weekend En zeg nou zelf, als je graag een selectie wilt rijden dan schrijf je dus niet in voor de wedstrijd in die andere kring. of zie ik dat nou verkeerd?

Wij zitten hier ook met het probleem, maar gaan toch voor de selectie springen. Is de pony toch beter in

idd ! lsuit me volkomen aan !!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 20:43

Maar heel veel springruiters zijn professioneel(iig bij de paarden). Die rijden een paar paarden voor de selectie(mag toch maar in twee rubrieken) en de rest mooi de andere dag op de open wedstrijd

Ik zou zelf wsl ook met mijn ene paard voor de selectie gaan en met de andere naar de open wedstrijd.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 16:42

gomir schreef:
Maar heel veel springruiters zijn professioneel(iig bij de paarden). Die rijden een paar paarden voor de selectie(mag toch maar in twee rubrieken) en de rest mooi de andere dag op de open wedstrijd

Ik zou zelf wsl ook met mijn ene paard voor de selectie gaan en met de andere naar de open wedstrijd.

het gaat hier op pony's en zie op de startlijsten niet veel dezelfde namen staan