Nou bij mij niet echt wereldschokkend commentaar, maar wel een keer toch iets wat ik echt wel waardeer, want ik ben helemaal gek van een super klein ponytje, Quickstar, waar ik veel te groot voor ben nu natuurlijk, maar die is zoooooo gigantisch leuk en schattig, ong. 1m.20/30, de beste springpony van de hele manege (echt waar!!) maar ik mocht daar mijn laatste wedstrijd op rijden (finale) nou ik had al gesprongen, maar toen ik dressuur ging doen, zat er een meisje (14 ofzo) met een paardendeken om zich heen in de bak, gewoon in kleermakerszit daar in de bak. Dat is sowieso al niet normaal, maar dat kwam ook wel omdat er geen ringmeester was. Nou ik in de bak, Quicky was helemaal geflipt wilde er echt niet langs rende de hele tijd weg, nou ik (was nog klein toen he) huilen huilen want het was de laatste keer dat ik op Quicky mocht en nou was mijn proef verpest en dan heb ik geen leuke herinnering eraan enz. (beetje kinderachtig natuurlijk maar oke) en wat denk je toen ik mijn briefje kreeg van de jury...? geen enkel puntje aftrek daarvoor (de jury snapte wel dat dat door dat meisje kwam) en was ik toch nog 2e!