Ik rijd nu al een tijdje met mijn rabo dekje. Nou merk ik dat sommige juryleden gewoon niet daar op letten (zo hoort het ook) maar bij andere, en dat zijn vooral de ouderen, krijg ik het gevoel dat ze lagere punten toekennen. Misschien wel omdat zo een dekje hoge verwachtingen schept ofzo, of dat ze denken: Die is waarschijnlijk al vaak genoeg eerste geworden, we gunnen het nu iemand anders. Of: daar heb je er weer zo een die d'r eigen beter voelt dan de rest.
Ik had laatst namelijk een wedstrijd en moest 2 proeven rijden. De tweede ging beter dan de eerste en in de eerste had ik 174 punten en in de tweede 157, dat zijn bijna 20 punten verschil en 157 was erg weinig hoor, want we reden echt super (niet dat ik op wil scheppen ofzo, maar het was echt een hele goeie proef en nog ietsjes beter dan de eerste ook) dee eerste jury was een wat jonger meisje, ik dacht eerst zelfs dat ze de schrijfster was

Voor diezelfde meneer reed nog een meisje met een rabobank dekje en haar punten vielen ook heel erg tegen bij hem, terwijl de eerst proef wel naar haar verwachting gejureerd was.
Overigens denk ik ook dat er juryleden zijn die het zekere voor het onzekere nemen en iemand met een rabodekje maar hoog punten, "omdat ie wel goed zal zijn"
Wat denken jullie ervan, heeft het dekje nou een positief of een negatief effect?
Ik rij er voorlopig maar niet meer mee, want wil niet dat dat dekje mijn stand in de selectiegaat bepalen straks.