Ik niet, maar 2 stalgenootjes wel, en een vriendin van me ook. Stalgenootjes in de B en L1 A/B pony's, vriendin in de B-D. En 'k kom dus ook kijken Tis nl bij mij om de hoek...
ik moet schrijven bij de M en Z pony's ik doe in november in roden mee bij de paarden... mijn ponytijd is voorbij mijn moeder zit in de organisatie dus dat is wel lekker
He, leuk, dan moet je ook een vriendin van me schrijven in de M1!Had wel willen komen kijken, ook naar jou Ilsemarie, maar ja, ben dat weekend er niet...
ja idd ik moet er om 4 uur zijn dus eerder ben ik er niet..... doordat wij veel laten starten loopt het idd laat in de avond...
Daarom doen wij ook de B eerst in de hogere klasses zijn de ruiters/amazone's oud genoeg dat ze wat later op bed mogen maar iedereen succes morgen die ik niet meer zie en ilsemarie doe je best morgen ik zal kijken wat ik kan regelen
Ja ook van mij iedereen succes toegewenst! Mijn moeder zit morgenochtend vroeg op het secretariaat. Misschien dat ik meega, maar ik weet het nog niet zeker. Anders kom ik misschien wel ff op de fiets kijken.
Ik ben er wel geweest!!! Twee stalgenootjes deden mee (zelfde als van Anneloes ) Julia (cat. A/B B) had 176 (!!) punten en was daarmee 2de... Annemarie (cat. A/B L1) had 158 punten en dus haar eerste winstpunt in de L1... dus was wel een geslaagde dag
Ik ben er wel eventjes geweest.. Jonge wat had de jury van de B veel wp's gegeven! Er waren maar 2 die geen wp hadden. Ook in de B cat. AB; daar waren 5 deelnemers waarvan vier 2 winstpunten hadden! Leuk toch voor die kleintjes. De rest hoor ik nog wel!