zondag springwedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_streepjes_

zondag springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 14:22

ik had zondag een springwedstijd op de manege. ik startte in de midden-klasse (75 cm) want ik spring nog niet zo heel lang. ik ging op miss dizzle, een whelsh K-tje. mijn zusje heeft foto's gemaakt maar die zijn nog niet upgeload. als ze dat zijn zet ik ze hier op hoor!
nou ik moest als 2e van de midden klasse
de eerste ging slecht, gediskwalifiseerd.. nou en toen ik alleen ik ging iets te hard.. als t nou een barrage was.. maarja nie tdus.. 4 strafpunten door een balk eraf. maar verder alles goed. 35.5s voor een parcours van ongeveer 10 hindernissen ( en wat dubbeltjes) toen de volgende.. ook slecht.. 10 strafpunten ofoz iets, toen weer een slecht.. 3 weigeringen, gediskwalifisseerd maar.... --- !! haar vader zei: ah laat dr maar nog een keer starten.. ik betaal wel.. !! pff! en toen werd ze uiteindelijk nog 2e ook!
nou en toen nog ene paar betere mensen.... als dat mens nou nog niet nog een x mog starten was ik gewoon 3e!
naja.. nu was ik 4e .. ook wel goed... tog?
nou.. de foto's komen nog!

Soraya92

Re: zondag springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 13:23

goed hoor ben benieuwd naar de foto’s !! en tsja ..als je fijn gereden hebt maakt die prijs toch niet uit