8 oktober 2005 wedstrijd op de Selevia Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

8 oktober 2005 wedstrijd op de Selevia Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 14:57

Zaterdag 8 oktober 2005 was er wedstrijd bij ons op de manege. Het is altijd 1x per jaar, gewoon onderling. Jammer genoeg kon ik niet mee doen Afbeelding, zoals de meesten van jullie wel weten (http://www.zhief.tk)...

Toch ben ik er gezellig heel de dag geweest, paarden invlechten, punten tellen, kindjes steunen Afbeelding, heb nog 3 proefjes voorgelezen... Coen moest 2x meelopen...

Hier een aantal foto's van heel de dag, klik erop voor een vergroting Afbeelding en dan kan je hem eventueel opslaan... Commentaar etc is niet nodig, omdat ik er toch niet op zit en niet iedereen vind dat leuk! Plus dat er veel hier op kijken..!

Gisteren 7 oktober; Evelien A (taborlover) had iets lekkers voor Rosita gemaakt, nog voor dierendag!
Afbeelding

Ik ging Felicia voor Iris invlechten
Afbeelding

Ingevlochten Afbeelding
Afbeelding

Evelien A (taborlover) op Rosita (werden 6e bij de B van de 30)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Corina (pompoen4ever) op Aranka
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Melissa op Red (werden 1e bij de B van de 30)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Christa op Rando
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Evelien v/d S op Red
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik kon niet meerijden door m'n been (http://www.zhief.tk) helaas.. Maar 2 gingen er op mijn mooie mannie met z'n afgeschuurde manen rijden.. Hij werd 2e en 3e.
Afbeelding Afbeelding

Mandy (ScottiieJ), Ik, Sanne (Fredju)
(ken ik via me emailvriendin Kirsten, want Mandy en Sanne rijden daar ook, waar Kirsten rijdt) (Ja dat Jim shirtje heb ik ooit wel is gewonnen van de Mars :heilig:)
Afbeelding Afbeelding

Evelien v/d S ging nog even op Dancer rijden met dr nieuwe outfit Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Ik heb Wovaldi nog even gepoetst, dat beest is ook zo mak als een lammetje!

En toen kwam daar een knap paard in de bak! Lia reed op Coennie en ze deden het heel goed ! (werden 2e van de 16 bij de L)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Toen gaven Mark (man van Mreddie) (Nep Cowboy Afbeelding haha grapje hoor Mark) en Stef (ook op `t forum) nog een show met Thorin en Jamaica... En Stef deed met Honey en Jamaica nog vrijheidsdressuur..
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Toen de prijsuitreiking, op www.selevia.tk onder het kopje NIEUWS staan de uitslagen!

Ik vond het wel een vage dag hoor, iedereen in rep en roer zenuwachtig hihi, ik beetje rond hupsen met mn zere been..

's Avonds rond kwart over 8 naar huis, daar voor nog met Coen gestapt, tenminste een ander meisje (ikke zeer been), Coen was nog nat van het zweet van 3 uur geleden Afbeelding.. Daarna andere zweetdeken op gedaan, maar koliek ofzo had hij niet (gelukkig!)...

Geslaagd dagje, alleen jammer dat ik de wedstrijdsfeer zelf niet mocht proeven!