Ingeschreven, maar niet op lijst, wat nu?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Let_be

Ingeschreven, maar niet op lijst, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 15:17

Tsja, ik heb 18 aug. het geld overgemaakt en ik stuur dan ook altijd meteen de coupons op. Had nog gemaild met de betreffende persoon die het concours ed regelde (of er nog plek was en hoeveel proeven).
De wedstrijd is a.s zaterdag en ik sta niet op de lijst.
Ik heb gisteren en vandaag al de hele tijd proberen te bellen, geen gehoord, gaat over, maar niemand neemt op.
Vanochtend ook gemaild, maar wat als ik geen reactie krijg?

Als je iemand aanstelt als de persoon die je kunt bellen voor het concours, dan zorgt diegene er toch voor altijd bereikbaar te zijn (naja tussen bepaalde tijden).

Het gaat om het concours in Etten-Leur, 9/10-okt.

Groetjes Tamara

Remember

Re: Ingeschreven, maar niet op lijst, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:32

Niet echt netjes dat je ze niet te pakken krijgt, ik heb daar ook altijd een gruwelijke hekel aan. Helemaal als ze tijden hebben aangegeven en je kunt ze zelfs dan niet bereiken

Ik werd trouwens gister gebeld dat de wedstrijd waarvoor ik ruim anderhalve week geleden coupons opgestuurd heb vol zit. Vind ik ook niet echt netjes, hadden ze beter eerder kunnen bellen dan had ik nog verder kunnen kijken! Het gaat om 15okt, dus nu wordt het weer te kort om nog met zekerheid iets te regelen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 17:44

Blijven bellen is de enige optie.

@ Remember, ik had ong rond 15 september opgestuurd voor 2 okt. En ik moest zelf bellen toen ik zag dat ik dus niet op de lijst stond. Bleek sinds 12 september vol te zitten. Zegt ze doodleuk aan de telefoon; ja ik moet er nog 20 afzeggen die van de week gemaild hebben of er nog plek is..

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 17:48

Dadelijk ben ik dus mijn geld kwijt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:23

Tuurlijk niet, je geld ben je alleen kwijt als je op de startlijst staat en je afmeld na de sluitingsdatum.
Betaal je altijd al van te voren?? Ik betaal altijd pas op het secretariaat.... Maar dat is hier heel normaal.

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:46

Heb je je niet bijgeschreven?
Dan word je er nog opgezet.
En als het niet zo is, ik zou ook gewoon blijven bellen.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 22:25

Het is hier normaal om eerder te betalen idd via de rekeningen overschrijven.
Ik ben niet bijgeschreven, de lijst is (volgens mij) veel later gemaakt en ze maken toch niet 3,5week van te voren een lijst?

Ik heb nog steeds geen mail gehad. Ik zal mn moeder vragen morgen weer te proberen om te bellen.

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:19

Dus je hebt nu nogsteeds niks gehoord.
Nou dat is toch wel echt vreemd.
Ik zou het nu ook nietmeer weten, maar blijf gewoon bellen?

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 19:00

Ze wist niet bij wie het geld hoorde dat overgemaakt was en ze had coupons ontvangen van ene Nathalie de Vries (euhmz die dinge worde voorgedrukt en dan ware mn andere coupons toch ook fout? en het is mij ook niet opgevallen).

Nu start ik als laatste (9uur savonds op zondag) en zou de lijst erop komen.

Nou er is nu nog geen lijst en ik heb geen reactie meer gehad op het herinnerings mailtje wat ik haar nog moest sturen na ons telefoongesprek over mn gegevens ect.