Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
haike schreef:Wat mij het meeste opviel was dat het accent echt op de verzameling komt te liggen. Het is erg belangrijk dat je paard al echt meer opgericht komt en zichzelf begint te stuwen van achter. Verder vond ik de overgang nogal meevallen.
Succes!
anydale schreef:Ik blijf dit ook even volgen Ik ga binnenkort ook M1 starten en ik ben echt bezig met oprichten en verzamelen. Dus als ik het hier zo lees zit ik op de goede weg!
anydale schreef:Ik blijf dit ook even volgen Ik ga binnenkort ook M1 starten en ik ben echt bezig met oprichten en verzamelen. Dus als ik het hier zo lees zit ik op de goede weg!
daffodil schreef:Pfff ben ik dan de enige die de M1 best zwaar vind???
Chantal schreef:Ik vond alleen de midden draf doorzitten moeilijk.
Maar dat leert wel
Piroska schreef:Mijn moeder vertelde dat je bij de aankomende nieuwe proeven in de M1 i.p.v. een keertwending om de achterhand een keertwending om de voorhand moet maken. Volgens haar is dat veel makkelijker. Dat reden ze 15 jaar geleden ook al. En ook dat je bij de ene proef travers hebt, en bij de andere schouderbinnenwaarts hebt.
T is maar dat je het weet!