Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ellebel schreef:Is er niet een paard op stal dat je een paard keer mag uitbrengen zodat je L2 wordt? (alleen handig als je een universele startkaart hebt denk ik)
gekke_koei schreef:het is ook stom.. net als dat springpuntje(waar mijn vriend ongelooflijk veel last heeft... super springpaard onder zijn kont, maar dressuren kunnen ze beide niet.. en halen ook voorlopig geen 156, maar vervolgens kan iedere miep er op gaan zitten en dan doet ze nix voor je.. hij is de enige die er mee overweg kan...
maarjais nu eenmaal krom geregeld.. is ook voordegene die denken even een hengst te gaan starten... die dus helemaal niet veel ervaring ofzo..
gekke_koei schreef:het is ook stom.. net als dat springpuntje(waar mijn vriend ongelooflijk veel last heeft... super springpaard onder zijn kont, maar dressuren kunnen ze beide niet.. en halen ook voorlopig geen 156, maar vervolgens kan iedere miep er op gaan zitten en dan doet ze nix voor je.. hij is de enige die er mee overweg kan...
maarjais nu eenmaal krom geregeld.. is ook voordegene die denken even een hengst te gaan starten... die dus helemaal niet veel ervaring ofzo..
knhs zit raar inmekaar met de regels
ankie1 schreef:Bij de arabieren is het beter geregeld zie ik,bij het avs stamboek kun je met een hengst de onderlinge wedstrijden mee rijden,als je daar dus uiteindelijk L2 bent met een winstpunt kun je je startkaart aanvragen,dan moet je echter wel weer in de B beginnen,maar je kan inieder geval starten met je hengst,informeer anders is bij jullie stamboek?
Arabendu schreef:Dit is alleen en bij hoge uitzondering verleend aan het Arabierenstamboek.
missmuts schreef:Arabendu schreef:Dit is alleen en bij hoge uitzondering verleend aan het Arabierenstamboek.
Dat valt dus wel mee, zie mijn eerdere post