Wat een pech heb ik !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Wat een pech heb ik !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 08:09

De topic zegt het al ik had echt enorm pech.

Ik ging mijn eerste wedstrijd in het L1 rijden met men pony Dustin.
En tjah eerste proef had ik 145 ging voor mijn gevoel wel lekker voor een eerste keer.
En toen de tweede proef ging het nog beter alleen kreeg ik een 0 voor A in arbeidsdraf omdat me pa die was vergeten voor te lezen
Toen hoopte we maar dat men punten 135 ofsow zouden zijn dan viel het niet zo tegen maar wat bleek ik had 151
Dus als ik die oefening had gedaan naja aangezien ik daar zoiezo een 5 voor haal en meestal wel een 7 dan had ik gewoon een winstpunt gehaald.
Ooh wat baalde ik van die punten zeg.
En aangezien mijn pony nooit dressuur had gelopen baalde ik nog erger want dan had ik kunnen bewijzen dat deze pony L1 was en tjah nu dus niet
Baal Baal Baal

Unfaithful

Re: Wat een pech heb ik !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 08:21

Joh.. je moet altijd zo denken; Volgende keer beter!
Je kan het toch altijd nog een keer proberen? Iedereen heeft toch wel eens een proefje gereden die niet super ging? Oké, het is jammer.. maar het gaat me lijk ik niet alléén om de punten; ook PLEZIER en LOL in je wedstrijden is handig!

Come on Girl!

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 13:22

haha hmm dan heb k wel heel scheel staan kijken op de lijst want dacht dat jij de eerste proef 173 punten had! hahaha oeps...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 14:00

je moet je proefje ook uit je hoofd leren van te voren

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 14:17

Zonde zeg! Maarja volgende keer beter!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 14:25

is idd zonde, zeker omdat je bij je 1e proef het gevoel had dat het beter was dan 145 en dat je door zo'n foutje 151 haalt.

het is balen, maar je moet idd wel je proefje van te voren uit je hoofd kennen, of tenminste weten wat er gaat komen(op welke letter wijst zich vaak in het proefje zelf)
dat is iets wat ik wel geleerd heb.

dus wijze tip je weet dat als je die fout niet had gehad je al een stuk dichter of misschien wel die winstpunt had gehad, dus jullie kunnen het heus

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 14:29

het is wel zonde heb ik een keer gehad toen moes hij middeen draf en toen ging ie galoperen, dus toen kreeg ik een 2 ofzo... en als ik iets hoger dat een 5 of een 6 had ik ook een winstpunt en toen baalde ik ook een beetje...

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 16:35

Het is wel een beetje je eigen schuld. Neem altijd een paar keer het proefje door, voordat je gaat rijden om kostbare punten te verliezen!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 17:07

Ja het is jammer van dat foutje, maar zoals hierboven al gezegd is: leer je proefjes Kan soms heel handig zijn! Volgende keer beter, dan haal je vast winstpunten

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 17:10

Dat is balen! Volgende keer beter, dat was toch pas je eerste L1 wedstrijd! Houd er gewoon lekker plezier het komt allemaal van zelf.
En jij weet voor je zelf toch wel dat je L1 aankunt dat hoef je toch niet te bewijzen??
Blijf gewoon in jezelf en je paardjje geloven!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 19:35

Pannie schreef:
haha hmm dan heb k wel heel scheel staan kijken op de lijst want dacht dat jij de eerste proef 173 punten had! hahaha oeps...

haha stond er ook onder
Maar dat waren niet mijn punten.
Anders was ik wel eerste geweest

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 19:38

Ja ik zal volgende keer even men proefje nog wat beter doorlezen(had dag van te voren beide proeven 2x geoefend omdat ik het zelf ook redelijk moeilijk vond).
En tjah jammer vind ik het zeker.
Maja men pony heeft goed zen best gedaan en liep lekker dus daar was ik tevreden over.
En een ding heb ik er weer bij er staat geen één keer tegen de hand :D:D dus daar kan ik wel trots op zijn.
Dat mijn hete springer toch wel fatsoenlijk kan lopen(Nrps met Arabisch en Engelsvolbloed bloed)
Ojah ik heb trouwens nog foto's van springen van andere en die ga ik er zo op zetten!!!

pindakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 23:12

Zeker balen voor je, volgende keer maar door je moeder laten lezen?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 17:34

@ Pindakaas naja mijn moeder is alergisch voor paarden dus dat zullen we maar niet doen
Mijn vader heeft me de hele B doorgelezen op dit paardje en dat is ook meestal goed verlopen behalve toen we L gingen doen en natuurlijk met oefenen liep ik de eerste paar keren ook verkeerd

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 12:22

Volgende keer gaat het vast beter!