1e puntjes in M2!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

1e puntjes in M2!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 22:30

Jaaa het is gelukt!

Ik heb vandaag 2x 156 gereden! De eerste puntjes in t M2! Ik heb 3x eerder gereden en dit was de 2e wedstrijd die goed ging. De 1e keer vond ie alles eng en verloor ie zelfs een ijzer IN mn 1e proef. De 2e keer liet hij me in de steek, door gewoon soort van te staken. De 3e keer ging hij echt goed, zeker de eerste proef toen 151 en nu ging hij redelijk en 2x winst!

De nr 3 had 139, nr 2 149. Bij de 2e proef hadden deze dames 146 en 147. Dus ook nog 2x prijs!

Ben echt blij, nu nog maar 8 te gaan. Wil proberen om met het volgende buitenseizoen Z te gaan rijden. En dat met mn grote, beetje boerenpeerd.... (tenminste vergeleken bij die ranke, slanke en luxe KWPNers)

Liza_vL

Re: 1e puntjes in M2!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 23:23

zo gefeliciteerd zeg! Denk dat je tegen die tijd je puntjes wel hebt hoor. Ik hoop dat ik ook zo snel mijn winstpunten ga halen.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 07:30

Gaat je vast wel lukken !! Succes ermee

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 08:45

Gefelicteerd!
Succes

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 17:12

Dat is leuk nieuws toch! Gefeliciteerd! Op naar de Z1!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 17:17

Zo het lijkt wel winstpuntenweekend! Lees al die verhalen over Z startgerechtigd enz. Gefeliciteerd! Op naar de Z!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 17:24

Gefeliciteerd zeg. Vervelend als je onderweg een hoefijzer verliest...

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 18:00

het was wel bijna aan het einde, maar mn 2e proef heb ik met 3 ijzers gereden....

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 19:33

Gefeliciteerd!
Ik heb er ook twee, maar voor mij is volgend jaar buiten nog geen Z, ik start voorlopig even niet, met alleen maar trainen in het weekend is het niet haalbaar, vooral omdat hij nu de rest van de week een beetje lanterfant.
Maar ik heb geen haast, we komen er vast ooit wel een keer en zo niet, dan is dat jammer, mijn studie gaat nu even voor!
Maar wel leuk, je eerste punten binnen!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 21:36

Marije_jiplover schreef:
Gefeliciteerd!
Ik heb er ook twee, maar voor mij is volgend jaar buiten nog geen Z, ik start voorlopig even niet, met alleen maar trainen in het weekend is het niet haalbaar, vooral omdat hij nu de rest van de week een beetje lanterfant.
Maar ik heb geen haast, we komen er vast ooit wel een keer en zo niet, dan is dat jammer, mijn studie gaat nu even voor!
Maar wel leuk, je eerste punten binnen!

Ik moet het eerst ook nog maar ff zien te halen! Maar gelukkig is Ol langzaam weer op aan het knappen, misschien toch gewoon een dipje geweest. Ik start zelf ook niet zoveel en rijden zal miss nu ook minder worden nu school weer is begonnen. Qua punten moet het wel te doen zijn, maar Ol moet nog zoooooo veel meer verzamelen en ook nog flink oefenen met S&T, dus ik zal ook niet meteen overgaan, maar we doen ons best!

Voor jou zal het idd ook wel langzamer gaan nu je doordeweeks niet kan rijden. Ook wel balen! Ik werd al wanhopig na 3 wedstrijden en dat het rijden de laatste tijd dramatisch ging.....

As heeft vanochtend uitgebreid verslag gedaan op de manege, niet iedereen vond het even leuk.......

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 21:42

Laat me raden, een zeker persoon dat ook M2 start en pas 1 wp heeft uit tal van wedstrijden?
Lekker belangrijk, lekker laten gaan, is gewoon jaloezie. En jullie hebben het ook echt niet kado gehad, Ol is ook echt niet de makkelijkste!
Leuk hoor en succes verder! Jullie komen er vast wel!
Heel misschien wil ik eind november een keertje starten, dan heb ik twee weken vakantie. Ik heb volgende week ook een weekje vrij, dan train ik ook weer elke dag, kijken hoe snel ik hem dan heb opgepakt. Als dat een beetje lukt, wil ik in november ook nog een keertje starten, anders raken we er helemaal zo uit en dat vind ik wel jammer...

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 21:46

is er niemand die af en toe op hem kan rijden om hem een beetje bij te houden??

nee Ol is idd niet de makkelijkste, hij was gister ook weer zoooo sterk (maar ik heb gezegd dat ik nooit meer klaag als ie te fel is! na zn dramatische energie terugval heb ik m liever te fel, daar kan ik beter mee overweg. ik denk zelfs dat ik m gister beter had kunnen rijden met mn gewone sporen! terwijl de laatste tijd hij zelfs met die grote sporen hij amper vooruit te krijgen was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:06

Jaaaaaaaaaa goed zo michelle, ik heb er inmiddels ook 2 (In het L1 dan). Zo te horen is dat dipje weer helemaal de pan uitgevlogen toch!

Goed hoor!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:42

Gefeliciteerd met je winstpunten! Mooi dat het weer beter gaat.
Die tank van jou gaat het wel redden hoor straks in het Z

pindakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 23:08

Super hoor gefeliciteerd

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:40

Heey Gefeliciteerd!!

Ja bij het Dressuurfestijn was tie ook niet echt makkelijk he..

Nou ik start nu ook L1 en heb er nu ook alweer 3, hopen dat ik volgend jaar L2 kan starten...

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 19:42

Bedankt allemaal!
Idd!!! en vorige maand liep ie in Tinte echt goed.... Als ie zo in maasdijk had gelopen..... maar ja! nu toch de 1e puntjes