Marije_jiplover schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb er ook twee, maar voor mij is volgend jaar buiten nog geen Z, ik start voorlopig even niet, met alleen maar trainen in het weekend is het niet haalbaar, vooral omdat hij nu de rest van de week een beetje lanterfant.
Maar ik heb geen haast, we komen er vast ooit wel een keer en zo niet, dan is dat jammer, mijn studie gaat nu even voor!
Maar wel leuk, je eerste punten binnen!
Ik moet het eerst ook nog maar ff zien te halen! Maar gelukkig is Ol langzaam weer op aan het knappen, misschien toch gewoon een dipje geweest. Ik start zelf ook niet zoveel en rijden zal miss nu ook minder worden nu school weer is begonnen. Qua punten moet het wel te doen zijn, maar Ol moet nog zoooooo veel meer verzamelen en ook nog flink oefenen met S&T, dus ik zal ook niet meteen overgaan, maar we doen ons best!
Voor jou zal het idd ook wel langzamer gaan nu je doordeweeks niet kan rijden. Ook wel balen! Ik werd al wanhopig na 3 wedstrijden en dat het rijden de laatste tijd dramatisch ging.....
As heeft vanochtend uitgebreid verslag gedaan op de manege, niet iedereen vond het even leuk.......