Vanaf wanneer startkaart?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Vanaf wanneer startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 14:43

Ik wil per 1 januari een startkaart aanvragen voor de nieuwe pony. Maar vanaf wanneer gaat deze startkaart in?
Mijn vader had het erover dat je vanaf 1 november al mag starten op die nieuwe kaart. Is dat zo?

En heeft iemand anders het juiste emailadres van de KNHS, zodat ik die kan mailen? Ik kan namelijk geen email vinden.

Urielle

Re: Vanaf wanneer startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:16

info@knhs.nl staat op de site ? of ledenadministratie@knhs.nl , die zullen ook wel kunnen helpen

volgens mij geldt die startkaart pas vanaf 1 januari anders had het 1 oktober systeem (halveren kosten startkaart) ook geen zin. Maar zeker weet ik het niet. Anders bel je even: 0577-408210.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:19

Met een startkaart die per 1 januari ingaat, mag je ook pas per 1 januari starten.

Wil je in de laatste maanden van het jaar nog starten met een nieuw paard, dan kun je vanaf 1 oktober met korting een startkaart aanvragen. Die is dan vanaf 1 oktober geldig.

Idd zoals Urielle al zegt: het 1 oktober-systeem zou dan zinloos zijn.

Je kunt trouwens het beste bellen naar de KNHS i.p.v. mailen, dan heb je sneller en gerichter antwoord.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 16:38

Okay, hartstikke bedankt