Marlies van Baalen gaat Relevant rijden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ragne

Marlies van Baalen gaat Relevant rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 14:44

Ik kreeg het net viavia te horen en zag vervolgens dit bericht op de Hoefslag-site:

Karin de Haan schreef:

Relevant naar Marlies van Baalen

Marlies van Baalen heeft de beschikking gekregen over de veertienjarige Oldenburger hengst Relevant (Rubinstein x Goldlöwe). De voshengst was eerder succesvol met Lisa Wilcox, de voormalige stalamazone van Gestüt Vorwerk.

Kans

Met Wilcox maakte Relevant deel uit van het Amerikaanse team tijdens onder meer de wereldkampioenschappen in Jerez de la Frontera en de Olympische Spelen in Athene. Relevant blijft eigendom van Gestüt Vorwerk en staat in training bij Johann Hinnemann in het Duitse Vörde. Marlies van Baalen: ‘Johann Hinnemann traint op dit moment meerdere hengsten van Gestüt Vorwerk. Er is een nieuwe stalamazone die de hengsten ook uitbrengt op de wedstrijden, maar zij rijdt geen Grand Prix. Het idee ontstond om mij Relevant te laten rijden. Het klikt heel goed. Ik ga twee keer per week twee dagen naar Johann en verder rijdt Johann hem. Het is een heel mooie kans om zo’n ervaren en succesvol Grand Prix-paard uit te mogen brengen. Wanneer ik voor het eerst start, weet ik nog niet. Ik ga pas op concours als we er echt klaar voor zijn.’

Gaaf dat zo'n paard voor Nederland kan worden uitgebracht straks!

Sjappie

Re: Marlies van Baalen gaat Relevant rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:50

Wauwww!! Dit is echt super voor de sport! En vooral voor de Nederlandse sport!!

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:55

Echt leuk voor Marlies om zo'n kans te krijgen! Wel jammer alleen dat Lisa hem niet meer rijdt...

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:45

kwpn.nl

De 14-jarige hengst van Gestüt Vorwerk zal in de toekomst door Marlies van Baalen worden uitgebracht.

De veertienjarige Oldenburger hengst Relevant (Rubinstein x Goldlöwe) was eerder succesvol met Lisa Wilcox, de voormalige stalamazone van Gestüt Vorwerk. Na Athene en het vertrek van de Amerikaanse Lisa Wilcox bij Gestut Vorwerk had Relevant langdurige trainingspauzes, totdat Johann Hinnemann bij de training van de hengsten met de nieuwe amazones van Vowerk betrokken werd. Hij zag in Relevant meteen een mogelijke kans voor Marlies en zo werd overeengekomen met de eigenaren.

Relevant staat inmiddels al enkele weken bij Hinnemann in training. Na haar terugkomst uit Canada maakte Marlies voor het eerst kennis met de hengst. Een wedstrijdstart is voorlopig nog niet gepland. "Voorlopig ben ik de eigenaren en Johann heel dankbaar dat ze aan mij gedacht hebben en ga ik eerst proberen heel veel van hem te leren!", aldus Marlies van Baalen.

Leren, ervaren, enz ... de voegen uit de wand gaan rijden met dat dier

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:08

Go Marlies!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 20:18

Super voor Marlies!! Vond het zo jammer voor haar toen Idocus weer terug moest naar Amerika. Ben benieuwd hoe dit zal uitpakken.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 23:14

Karin de Haan schreef:

Kans

Met Wilcox maakte Relevant deel uit van het Amerikaanse team tijdens onder meer de wereldkampioenschappen in Jerez de la Frontera en de Olympische Spelen in Athene. Relevant blijft eigendom van Gestüt Vorwerk en staat in training bij Johann Hinnemann in het Duitse Vörde. Marlies van Baalen: ‘Johann Hinnemann traint op dit moment meerdere hengsten van Gestüt Vorwerk. Er is een nieuwe stalamazone die de hengsten ook uitbrengt op de wedstrijden, maar zij rijdt geen Grand Prix. Het idee ontstond om mij Relevant te laten rijden. Het klikt heel goed.
Ik ga twee keer per week twee dagen naar Johann

en verder rijdt Johann hem. Het is een heel mooie kans om zo’n ervaren en succesvol Grand Prix-paard uit te mogen brengen. Wanneer ik voor het eerst start, weet ik nog niet. Ik ga pas op concours als we er echt klaar voor zijn.’

En Frau Hinnemann vindt dat allemaal goed??? (GRAPJE !!!! )

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 23:23

Dus, dan zullen er ook eens wat meer ''getalenteerde paarden'' doorschuiven naar Marrigje... )

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 23:31

Barbara_m schreef:
Dus, dan zullen er ook eens wat meer ''getalenteerde paarden'' doorschuiven naar Marrigje... )

Wat denk je...... wat gaat de nieuwe verdeling dan worden?
Pooltje opzetten?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:46

Leuk voor Marlies!!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:52

CGJ12 schreef:
Barbara_m schreef:

Wat denk je...... wat gaat de nieuwe verdeling dan worden?
Pooltje opzetten?

ik gok dat poseidon naar marrigje gaat( aangezien zij op de laatste foto's voor BMC er ook opzit ) trouwens mag ik vragen waar die schimmel is gebleven? pandor dus ze reed(?) toch bij de junioren met dat beestje???

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 11:44

Dit is zo gaaf voor Marlies! Ik gun het haar echt, het is zo'n onzettende lieve meid! Pandor (paard van Marrigje--> was van Elisa Swanenberg) is verkocht...even geen idee waarheen haha maar goed...

Maar ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen tussen Marlies & Relevant...THERE YOU GO GIRL!

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 11:46

Wouter24 schreef:
kwpn.nl

De 14-jarige hengst van Gestüt Vorwerk zal in de toekomst door Marlies van Baalen worden uitgebracht.

De veertienjarige Oldenburger hengst Relevant (Rubinstein x Goldlöwe) was eerder succesvol met Lisa Wilcox, de voormalige stalamazone van Gestüt Vorwerk. Na Athene en het vertrek van de Amerikaanse Lisa Wilcox bij Gestut Vorwerk had Relevant langdurige trainingspauzes, totdat Johann Hinnemann bij de training van de hengsten met de nieuwe amazones van Vowerk betrokken werd. Hij zag in Relevant meteen een mogelijke kans voor Marlies en zo werd overeengekomen met de eigenaren.

Relevant staat inmiddels al enkele weken bij Hinnemann in training. Na haar terugkomst uit Canada maakte Marlies voor het eerst kennis met de hengst. Een wedstrijdstart is voorlopig nog niet gepland. "Voorlopig ben ik de eigenaren en Johann heel dankbaar dat ze aan mij gedacht hebben en ga ik eerst proberen heel veel van hem te leren!", aldus Marlies van Baalen.

Leren, ervaren, enz ... de voegen uit de wand gaan rijden met dat dier

voegen uit de wand gaan rijden?????:?

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:21

Gaaf voor marlies! Ja indd verklaar je nader..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:23

Powerlover schreef:
Dit is zo gaaf voor Marlies! Ik gun het haar echt, het is zo'n onzettende lieve meid! Pandor (paard van Marrigje--> was van Elisa Swanenberg) is verkocht...even geen idee waarheen haha maar goed...

Maar ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen tussen Marlies & Relevant...THERE YOU GO GIRL!

ohw oke, dan weet ik dat ook haha ik dacht al, waar is dat beestje nou gebleven

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:28

Zoro schreef:
Ja indd verklaar je nader..

Voor mij is Wouter duidelijk genoeg..........

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:34

CGJ12 schreef:
Karin de Haan schreef:

Kans

Met Wilcox maakte Relevant deel uit van het Amerikaanse team tijdens onder meer de wereldkampioenschappen in Jerez de la Frontera en de Olympische Spelen in Athene. Relevant blijft eigendom van Gestüt Vorwerk en staat in training bij Johann Hinnemann in het Duitse Vörde. Marlies van Baalen: ‘Johann Hinnemann traint op dit moment meerdere hengsten van Gestüt Vorwerk. Er is een nieuwe stalamazone die de hengsten ook uitbrengt op de wedstrijden, maar zij rijdt geen Grand Prix. Het idee ontstond om mij Relevant te laten rijden. Het klikt heel goed.
Ik ga twee keer per week twee dagen naar Johann

en verder rijdt Johann hem. Het is een heel mooie kans om zo’n ervaren en succesvol Grand Prix-paard uit te mogen brengen. Wanneer ik voor het eerst start, weet ik nog niet. Ik ga pas op concours als we er echt klaar voor zijn.’

En Frau Hinnemann vindt dat allemaal goed??? (GRAPJE !!!! )

Hahahaha zolang ze alleen gaat

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:36

CGJ12 schreef:
Zoro schreef:
Ja indd verklaar je nader..

Voor mij is Wouter duidelijk genoeg..........

Voor mij ook

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 14:54

Super dat Marlies Relevant mag rijden, nu maar zien of ze er internationaal goed mee kan scoren.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 14:56

Wat super voor Marlies! Hopelijk zal ze veel succes hebben met Relavant!

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:18

Haha...ja, voor mij nu ook wel duidelijk! Marlies zet hem op!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:00

Voor mij nu ook

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 12:56

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 16:12

wauw..! echt super voor marlies!! Go Girl!!!!!!!!!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 16:21

Ragne schreef:
Hinnemann is wel blij met Relevant zo te zien:

Afbeelding

foto komt van www.dressagedirect.com

Haha

Wat leuk voor Marlies!
Gaat vast goed komen.