Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amondi schreef:Kun jij 7 wissels om de 3 rijden op de diagonaal? Dat is dan wel heel klein, lijkt me.
Vandaar dat het mij ook lijkt dat je dit moet kunnen aantonen, zeker omdat de andere jury gewoon een voldoende heeft gegeven.
Om de prijzen hoef je het niet te doen, maar nu zat ze net onder de 60% en dan is het een duur grapje.
Dank je wel voor je reactie, heeft er al eens iemand met succes geprotesteert bij de ZZGP?
amondi schreef:Ja, ja mijn vriendin kreeg gisteren op een van haar protocollen de opmerking: teveel. Of te wel, volgens 1 jurylid heeft ze maar liefst 7 wissels om de 3 passen gesprongen! Dat kan dus helemaal niet, met 5 wissels moet je al knijpen.
Dit kost haar een winstpunt en moet ze nog een keer extra starten om de lichte tour te bereiken.
Enig idee, of je hiertegen met succes in beroep kunt gaan?
amondi schreef:Als dat idd kan dan heeft ze geen poot ( en ook geen 7) meer om op te staan. Geen video, dus oordeel van deze jury is doorslaggevend. Ik zal even op de ZZGP site kijken wie de jury is.
amondi schreef:Ja, ja mijn vriendin kreeg gisteren op een van haar protocollen de opmerking: teveel. Of te wel, volgens 1 jurylid heeft ze maar liefst 7 wissels om de 3 passen gesprongen! Dat kan dus helemaal niet, met 5 wissels moet je al knijpen.
amondi schreef:Jury : H – Hr F Nijskens
C – Hr J Wolfs
Sjuimpje schreef:Gisteren heb ik een Z2 combinatie gezien die op het losrijterrein een serietje liet zien, die kan er wel 9 op een diagonaal volgens mij
(Dan heb ik het verder niet over de kwaliteit van de galop of de wissels)
Katja schreef:Dan heeft 1 van de 2 niet goed opgelet.
hananya schreef:Dat is leuk om te weten...
Dus als ik goed/concreet commentaar van jou wil, moet mijn vader zijn camera in zijn tas houden, wanneer ik voortaan bij jou in de ring rijd.![]()