Voor de Almere cup telde de eerste proef, maar beide proeven waren gewoon voor winstpunten. Van elke klasse mocht er 1 door.
Losrijden ging wel redelijk, eerst had ie flink lopen showen, was toch iets te eng in de bak. Daarom maar weer op gras gegaan. In de proef had ik helemaal niks meer aan hem, ik was al mn impuls kwijt, hij was niet vooruit te branden. Nog paar mooie fouten(in galop met middendraf en wissel met contra

Tweede proef was Pride helemaal hyper door de men karretjes achter aan, weer een geweldige proef. Hij liep zich de hele tijd weg te drukken. Toen had ik 148, hoeveelste weet ik niet. Sophie had voor haar tweede proef 152 en weer eerste, mooie beker.

Nog een mededeling: Er was geen een winstpunt bij de M/Z

Toen de finale, moesten we weer een proef rijden. Mijn pony was helemaal kapot, dus ik heb hem echt door de proef heen moeten slepen. Een keer in galop aangesprongen ipv draf, verder geen grote fouten afgezien van dat ie zoo traag was.
Naar de prijsuitreiking te paard dan maar, er deden dus 5 pony's mee(B, L1, L2, M1 en M2). We kregen sowieso allemaal een deken omdat we mee reden in de finale. En toen had ik gewonnen met 60% (161 & 151). Kreeg ik een enorme wisselbeker en schaaltje en een sjerp. (Alsof ik nederlands kampioen was geworden.

Toch wel leuk zo'n zondag middag zo. Ik was totaal niet tevreden over mijn rijden, maar met al die dingen thuis komen is toch wel leuk.

Mooie pony

Mijn kleine patser

Daar ging ik achter een grote Ferro

Rij foto's plaats ik misschien nog, maar geen grote verwachtingen dus.