Welke klasse starten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

abcde123

Welke klasse starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 18:57

Ik rijd tegenwoordig me moeders paard nu ook, die een tijd stil heeft gestaan omdat zij er niet meer op reed, en ik het eerst wel druk genoeg had met me eigen pony. Maar nu heb iker een paar keer opgereden, en het klikt eigenlijk heel goed tussen ons 2.

Nu mag ik ook een startkaart aanvragen met dat paard, maar nu ben ik wel benieuwd in welke klasse ik zou moeten starten.

Ik rijd zelf M1 met me pony, het paard is zelf paar jaar geleden ook M geweest, en bij me moeder L1 (zonder wp, niet veel gestart).
Dus nu mijn vraag nog een keer, in welke klasse zou ik dan moeten starten?

Het maakt mij opzich helemaal niks uit, want heb vanmiddag gewoon met haar de 2 M proeven gereden die ik zaterdag moet doen met me pony, en dat ging helemaal niet zo slecht, dus ik ben overal klaar voor, hahah.

Corellaa

Re: Welke klasse starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:59

ja ik denk dat je M moet starten want t beesje heb M en jij ook

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 19:02

Ja maar zal dat nog in het geheugen staan dan bij het knhs? Het is al een paar jaar geleden.

En meisje van me club, had een nieuwe pony, en de pony was L1 geweest en zij zelf ook, en ze begonnen in de B. Daarom snap ik het ook niet meer, hihi.

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 20:33

Volgens mij mag je dan in de L2 starten als je dat wilt, want als je van de pony's naar de paarden gaat, mag je een klasse terug, volgens mij hoor!!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 20:37

als het mag, zou ik in de L2 starten, dan kan je nog wat aan elkaar wennen en vertrouwen geven i.p.v. echt voor de winst gaan.. als ze M is geweest en jij ook, zijn jullie er vast zo uit.. succes..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:08

als het paard M met wp'en is geweest, mag je M1 of L2 mee starten omdat je van de pony's komt. Dat het langer geleden is maakt niet uit.