Ben nu Z1+4 en omdat het zo goed gaat hadden ons mam en ik het idee dat ik mss nog wel een keertje Z2 kon starten bij de pony's. Dan was het alleen even de vraag welke klasse ik dan bij de paarden zou moeten starten. Bel ik net de knhs; als ik Z1 zou starten zou ik ook bij de paarden Z1 moeten starten en zou ik mijn wp meenemen. Als ik oki nog in de Z2 zou starten mocht ik verder in de Z2 bij de paarden (wat dus nog veel te moeilijk zou zijn) of Z1. Het grote verschil is echter dat als ik Z1 pony's ben ik mijn wp van de Z1 gewoon meeneem naar de paarden, als ik Z2 pony's zou zijn en kies voor de Z1 paarden ben ik al mijn wp kwijt (evt. wp van de Z2 tellen dan als wp Z1)!
Weet nu dus niet wat ik moet doen, van de ene kant lijkt het me super als ik met oki nog z2 pony's word, maar van de andere kant ben ik dan wel mijn behaalde wp in de Z1 allemaal kwijt (in de z2 zal ik er niet veel halen).
Denk dat nog lekker Z1 blijf starten bij de pony's, mss keertje HC Z2. Dan probeer ik bij de paarden wel Z2 te worden.
Maar toch vind ik het niet logisch, als Z2 ponyruiter moet je bij de paarden eigenlijk overnieuw beginnen met je wp in het Z1 (terwijl je er toch al minstens 10 hebt gehaald in het Z1). Als Z1 ponyruiter mag je gewoon verder waar je gebleven bent.
Beetje onduidelijk volgens mij, maar dat is de schuld van de knhs