met pony naar paarden, knhs is logisch

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

met pony naar paarden, knhs is logisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:34

Zoals een aantal van jullie wel weten ga ik vanaf januari met oki tussen de paarden starten (ben 18 geworden).

Ben nu Z1+4 en omdat het zo goed gaat hadden ons mam en ik het idee dat ik mss nog wel een keertje Z2 kon starten bij de pony's. Dan was het alleen even de vraag welke klasse ik dan bij de paarden zou moeten starten. Bel ik net de knhs; als ik Z1 zou starten zou ik ook bij de paarden Z1 moeten starten en zou ik mijn wp meenemen. Als ik oki nog in de Z2 zou starten mocht ik verder in de Z2 bij de paarden (wat dus nog veel te moeilijk zou zijn) of Z1. Het grote verschil is echter dat als ik Z1 pony's ben ik mijn wp van de Z1 gewoon meeneem naar de paarden, als ik Z2 pony's zou zijn en kies voor de Z1 paarden ben ik al mijn wp kwijt (evt. wp van de Z2 tellen dan als wp Z1)!

Weet nu dus niet wat ik moet doen, van de ene kant lijkt het me super als ik met oki nog z2 pony's word, maar van de andere kant ben ik dan wel mijn behaalde wp in de Z1 allemaal kwijt (in de z2 zal ik er niet veel halen).
Denk dat nog lekker Z1 blijf starten bij de pony's, mss keertje HC Z2. Dan probeer ik bij de paarden wel Z2 te worden.

Maar toch vind ik het niet logisch, als Z2 ponyruiter moet je bij de paarden eigenlijk overnieuw beginnen met je wp in het Z1 (terwijl je er toch al minstens 10 hebt gehaald in het Z1). Als Z1 ponyruiter mag je gewoon verder waar je gebleven bent.

Beetje onduidelijk volgens mij, maar dat is de schuld van de knhs

Anoniem

Re: met pony naar paarden, knhs is logisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:52

Ik snap je verhaal niet helemaal, maar het klinkt wel logisch in de oren, dat als je bij de pony’s Z1 bent, dat je bij de paarden dan ook gewoon Z1 moet starten. En niet een klasse terug mag, mocht je bij de pony’s nog Z2 willen starten. Als je alle winstpuntje in de Z1 haalt, en je gaat Z2 starten, is dat toch niet heel anders dan bij de paarden? Het niveau blijft tenslotte hetzelfde, je hebt alleen andere tegenstanders? Ik zou gewoon voor mijn winstpunten gaan, haal je voor Januari nog genoeg voor de Z2, zou ik gewoon doorgaan naar Z2 in de pony’s en in januari of wanneer je er klaar voor bent, gewoon lekker door bij de paarden, je hebt niks te verliezen toch?

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:53

Is inderdaad beetje onlogisch.
Je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is, maar ik zou in jou geval gewoon Z2 gaan starten bij de pony's hoor.
Nou kan het nog.
En dadelijk gaat het bij de paarden hartstikke goed in het Z1 en dan zit je veelste snel aan je winstpunten en dan moet je naar het Z2 waar je dan nog niet klaar voor bent.
Of zoals je zelf al zegt een keer hc in het Z2 starten dat kan natuurlijk ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:02

ShannaY schreef:
en je gaat Z2 starten, is dat toch niet heel anders dan bij de paarden? Het niveau blijft tenslotte hetzelfde, je hebt alleen andere tegenstanders?

dat is dus nog een probleem, pony's Z2 is dus heel anders dan paarden Z2.
In januari ben ik nooit zover dat ik paarden Z2 kan starten, moet de wissels nog beginnen. Ook is het niveau bij de paarden in het algemeen veel hoger als bij de pony's, dus zal Z1 moeilijk genoeg zijn.

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:12

volgens mij bedoeld shannay dat het Z2 pony's en Z1 paarden ongeveer hetzelfde is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:36

Nee ik dacht dat dat gewoon hetzelfde was.. forgive me.. ik ben nog geen Z-ruiter haha..
In dat geval, moeilijk ja.. Goh.. ik denk dat ik dan gewoon Z1 zou blijven starten, en dan een keertje HC Z2 pony’s starten (Of eventueel onderling), om toch nog even mee te doen. Dan dan Z1 bij de paarden doorgaan. Dan is het nog altijd extra knap als je doorgaat naar de Z2 paarden natuurlijk