We gingen naar een plek waar hij nog nooit geweest was, maar hij deed het echt heel goed (was minder angstig en schikkerig).
Tijdens t losrijden kwam er een jongen met een vreselijk mooi en talentvol paard. Je zag zo dat t een Gribaldi was, dus ik enigzins afgeleid verder rijden dus na een tijdje valt mijn oog pas op de mensen de bij de ring staan. Zie ik tommie Visser staan!!
Nou ik kon nu al helemaal niet meer rijden dus ben ik gauw naar de ring gegaan en daar een beetje los gewerkt (op het stukje voor de ring) toen de ring ingegaan en de beste proef tot nu toe gereden.
En me 2e proef moest ik stoppen, want ze dacht dat ie kreupel was dus ik meteen een hardaanval dat ik weer gediskwalifiseerd zou worden.
Maar gelukkig mocht ik m aan de lange teugels laten draven (ja het was een top jury die wel t verschil kon zien tussen een kreupel paard en een gespannen paard).
Dus mocht gewoon door.
Hij was de 2e proef erg gespannen daarom ging ie ook onregelmatig en moest ik stoppen en toen ik verder moest was ik er al zo uit en gespannen dat we een slechte proef hebben laten zien(telkens aangalloperen, onregelmatig, slecht terug te nemen enz).
Nouja die 1e ging super en ik was zo onzettend trots op hem

Dus ik keek uit naar de prijs uitrijking.
Niet in de prijzen gevallen (nouja dat maakt ook weer niet zoveel uit) dus ik me protecollen opgehaald had ik een score van 154 voor de 1e en 153 voor de 2e!!!!

Dat had ik absoluut niet verwacht!!!
Ik was heel erg telleurgesteld. Ik probeer het niet te zijn en eroverheen te stappen en het is een jury bla bla bla.
Maar toch steekt het wel een beetje.
Vorige week bijv. had ik 1 winstpunt en toen ging het veeel slechter.
En die jury die me zo laag becijferde had ik al eens gehad toen had ik 144 maar toen had ik bijna me hele proef ik gallop gereden en een hekje omver gereden.
Ik snap er helemaal niets van.
Er staat ook maar heel erg weinig commentaar.
Nouja ik probeer het zo snel moeglijk te vergeten.
En die jongen waartegen ik moest had gewonnen (en terecht) en dat bleek DE vriend van Tommie Visser te zijn.
We hadden nog ff met hun gepraat.
Al met al was die het een fijne dag met een iestwat bitter nasmaakje.
groetjes Danielle