jah...hoe zit dat met springen... mijn zusje gaat steeds meer springen en veel beter.... op wedstrijden haalt ze stijl rond de 48... nu ben ik niet zo een springer... dus kan ik ook niet haar vragen beantwoorden..
dus dit zijn mijn/haar vragen.... met hoeveel wp mag je naar de L en hoe zit dat met verliespunten
wanneer krijg je 1 wp of 2 wp...
en hoe zit dat met klassiek en proggesief..? en welke zijn voor wp's
of miss kunnen jullie me door linken naar een site...over springen
bij 10 mag je en bij 20 moet je.. en als je foutloos bent in klassieke parcours.. hebje 2 wp en heb je 1 balk heb je 1 wp of heb je 1 weig heb je ook 1 wp.. zodra je dat allebei heb of 2 balke enz. heb je 0.. als je uitgebeld bent.. 3x weig. heb je verliespunt..
Ik zal het even iets duidelijker uitleggen: Bij 10 winstpunten mag je over en bij 30 moet je over. Bij een foutloos basisparcours krijg je 2 winstpunten. Alles boven de 0 strafpunten t/m 4 strafpunten is 1 winstpunt. Als je 16 strafpunten of hoger hebt of eraf valt of 3 weigeringen hebt (dus als je uitgesloten wordt) krijg je 2 minpunten en bij 10 minpunten moet je weer terug naar de B. Een klassiek parcours telt mee voor winstpunten en een progressief parcours niet. Ik hoop dat het zo duidelijk is.