Wedstrijd proefje ging dood van zenuwe !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_joellover_

Wedstrijd proefje ging dood van zenuwe !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 19:48

haai mensiess
4sep had ik wedstrijd was egt zwaar man 12 uur rijden
ik ging dressuur rijden f2 en ben geslaagt !!!!!!!!!!!!!!! *o/*
nu moet ik f3 doen !!!! maar laterr moest ik kijken bij goede vriendin die heel naar viel ze viel midden op de balken en toen op dat ijzere ding met haar rug maar goed dat ze bodyprotector aan had anders was het helemaal erg als ze nu al pijn had !!!!! ik heb fotoss van joel en ik kan je hem zien !!! er komen fotosss maar moest nu weg vindt leuk als je een berigt agter laat dank je !!!

-xxxx---

miiii

Marrepar

Re: Wedstrijd proefje ging dood van zenuwe !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 20:16

he 12 uur rijden?
Ik ben wel benieuwd naar foto's

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 20:17

Dan heb je zowat heel nederland doorgereden, 12 uur is beetje erg veel of niet?

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 20:36

hoe zet je er fotoss er bij ?

wondertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 20:52

Ik denk dat ze bedoelt dat ze om 12 uur moest rijden.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 20:56

beeeeeetje msn taal,, maarre wat is dat eigenlijk met dat f3 en f2 ? Een soort proefje ofzo? Heb het al vaker gezien.. maar weet eigenlijk niet wat het precies is ....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 06:20

Ja...dat met die F proefjes weet ik ook niet precies..ik heb gerprobeerd het op te zoeken online maar ik kan het nergens vinden. Wat ik er wel van weet is dat je begint bij de F1. Das het makkelijkste proefje. Heb je daar een bepaald aantal punten voor of hoger dan mag je naar de F2 ofzo. En zo ga je door tot de F12 ofzo...maar heb geen idee tot hoever het gaat. En ik geloof als je alles hebt doorlopen dat je dan een soort van certificaat hebt behaald ofzo en dan dat je dan nog hoger kunt...maar ik heb verder werkelijk geen idee....sorry...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 06:28

Hoort ook meer bij manege topics dan, het zijn manege proeven.
F12 staat geloof ik gelijk aan M1 of 2. Dus geen speelgoed meer.
Zeker niet met een manegepaard.
Nou nog in het nederlands en graag uitleggen waarom je in hemelsnaam 12 uur moest rijden, want dat staat er: het was erg zwaar, ik moest 12 uur rijden. Overdrijven is ook een vak.

Urbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 06:35

Jammer dat je vriendin gevallen is maar goed dat je geslaagt bent!
Je hoeft nergens zenuwachtig voor te zijn hoor, gewoon je goed concentreren op de proef en zorgen dat je de proef goed kent en dan kan er haast niks echt fout gaan.

De foto's moet je eerst op internet zetten, bijvoorbeeld op www.mijnalbum.nl, hier kan je dan je fotoboek op internet zetten. (je hebt nog veel meer sites die je kan gebruiken, die staan bij FAQ helemaal bovenaan naast de zoekmachine)
Dan op je rechtermuisknop drukken en bij properties (dacht ik) kopieren wat je daar ziet staan, de hele link!
Dan weer naar bokt en in je bericht die hele link tussen img zetten.
Dan staat je foto!
Soms is het nodig om de foto wat te verkleinen, dit kan met de verkleiningsmachine van Bokt.
Zo doe ik het en als je mijn uitleg niet snapt heb je altijd die van Bokt nog.

En F proefjes zijn volgens mij manege-proefjes. Wel officieel want al de resultaten (winstpunten) worden geschreven in je paardenpaspoort. Dan kan je stempels krijgen en als je een catogorie vol hebt ga je naar de volgende. Bij de 'even' proeven (F2/ F4/ F6/ F8/ F10) moet je een toets maken en hiervoor kan je dan een diploma halen, dit moet je halen anders mag je niet naar het volgende 'level'.
Als je de F12 bereikt hebt (het hoogste, en de F1 is inderdaad het laagste) zit je ongeveer op L/ L2 niveau. En als je dan besluit landelijke wedstrijden te rijden mag je ook meteen in de L beginnen.

Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is maar uitleggen is niet mijn sterkste kant.
En joellover succes met de F3!

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 20:05

Lyte, klopt helemaal

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 17:24

joellover bedoelde dat ze om 12 uur moest rijden haar nederlands is niet zo goed....ik ken haar ze is een van me vriendinnen...ja ik was nogal hard op de hindernis terecht gekomen met me rug op een lepen die niet naar beneden ging..
maar maudy was wel voor de rest een tegekke dag...en de foto's zijn super..
de proefjes van jou en samant gingen goed nog gefelici met je 3de plek en samant met haar 1ste