Hoe zit het eigenlijk met je wp als je een jaar niet start?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mickey

Hoe zit het eigenlijk met je wp als je een jaar niet start?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 10:46

Misschien even een hele vraag:

Het afgelopen jaar heb ik door de operatie van Laiser en zijn herstel en mijn zwangerschap niet kunnen starten.
Ik denk dat ik in januari pas weer mijn eerste wedstrijd kan gaan rijden. (Zo het dan eindelijk gaan lukken om M te gaan starten )
Nu wil ik eigenlijk weten of als je niet start of je punten dan gewoon blijven staan (heb wel gewoon startkaart betaald en zo).

Lielle

Re: Hoe zit het eigenlijk met je wp als je een jaar niet sta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 10:51

die blijven gewoon staan. Zelfs als je een jaar geen startkaart hebt gehad, krijg je je oude klassering gewoon terug.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 11:04

Dat zou wat zijn, door omstandigheden kan je ff niet rijden (noem even een varkenspest of gebrek aan vervoer) en dan moet je opnieuw beginnen......

Ik denk (weet wel zeker) dat dat blijft staan, als dat niet zo zou zijn zou dat pas zijn !!

Melf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 11:29

Hier nog iemand die door ziekte twee jaar niet heeft kunnen starten, maar wel altijd keurig betaald heeft: je winstpunten blijven gewoon staan. Ik ben ook weer gewoon vrolijk verder gegaan waar ik was gebleven...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 13:47

Ik heb mijn startkaart tijdelijk stop laten zetten ivm Nordwind's ziekte.. en ook ik heb gewoon mijn punten behouden.