De eigenaresse ging vandaag proberen te achterhalen of alleen ik van de lijst af moest of dat er meer zijn. Want dan wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.
Bovendien weet ik dat er vorige week iemand zich die in dezelfde klasse zou rijden heeft afgemeld, zou toch een vrije plaats opleveren.
Het secretariaat klonk wel een beetje twijfelachtig aan de tel, maar er is niets gezegd over dat het miss niet kon, Antwoord was duidelijk: Ja dat kan wel. Op dat moment zou je verwachten dat bekend is dat er erg veel starters zullen zijn en dat het miss niet gaat lukken met de tijd. Als dit gewoon tegen me gezegd was, No Problem, ik was idd laat.
En idd ik kan toch ook niet zomaar afbellen?
Dit is nu weer het zoveelste gebeuren.
Een vorige keer reden we met zn 2en op het zelfde paard in dezelfde klasse. Toen ik de tijden in het boekje goed ging bekijken zag ik, dat er na de 2e proef van de eigenaresse en mijn 1e net 17 min zat. !! Wel erg weinig voor een paard, toevallig zou het ook nog eens 30 graden zijn. Dit is ons idd niet gelijk opgevallen, maar van tevoren hadden we om veel tijd ertussen gevraagd. Onze rubriek telde 24 deelnemers, dus dat moest wel lukken.
Toen ik, ok het boekje had ik al 3 dagen in huis, op een dinsdag belde hierover werd er glashard gezegd, sorry kan niet meer, lijsten zijn al gemaakt. Toen kwam ik erachter dat je bovendien recht hebt op 1uur ertussen. Nadat de eigenaresse heeft gezegd als het niet kan, dan start ik niet mee, toen kon het wel.
Ik wacht ff af of zij iets te weten komt strax en ik ga zelf even de KNHS bellen.
Ben benieuwd.