van B naar L

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grappa

van B naar L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 19:37

ik ben bijna uit de B springen ik moet nog twee winstpunten voor de L maar ik weet niet of ik gelijk naar de L ga hebben jullie daar ervaring mee

Quidou

Re: van B naar L

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 22:20

je moet overgaan als je het gevoel hebt dat je klaar bent voor de L
wat langer in de B blijven als het nog niet helemaal lekker gaat is toch ook geen ramp

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 10:50

Als je elke keer bij de beste in de B zit en je hebt er vertrouwen in dat je dat in de L ook lukt dan kan je wel over gaan. (ik vond het verschil niet zo heel erg groot in vergelijking met de overgang van L naar M) Ben je de laatste paar wedstrijden altijd foutloos geweest in het basis parcours?
Misschien kan je ergens een oefen parcours L rijden dan weet je het zeker.
Je mag ook een keer L HC starten zodat je kan proberen. Is het dan echt veel te veel dan blijf je nog lekker ff in de B

Steph__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 10:54

Ik heb alles uitgereden tot ik het maximum had bereikt, alleen in de B ben ik met ik geloof 14 WP's overgegaan terwijl je met 5 (ik weet niet of dat nog steeds zo is bij de pony's) al over mag.
Verder heb ik alles uitgereden ook omdat mijn pony nog jong was en ik vond dat het anders te snel voor haar zou gaan.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 11:08

Je moet gewoon kijken of je niet te snel bent gegaan (bijv. met 5 wedstrijden al eruit) en of je het aankan. Als jij met training ook klaar bent voor de L moet je het gewoon proberen

Ik heb met dressuur ook 19 winstpunten gereden, deed ik alsnog heel snel over.

grappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 20:17

ik ben nu een paar keer foutloos geweest en een prijs gewonnen dus ik denk dat ik dan maar over ga dank jullie wel

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:20

ik zou ook gewoon rustig gaan, misschien een keer een oefenparcourtje. Ik ken genoeg mensen die dan in de L komen en dan steeds worden uitgebeld is ook niet leuk.

Steph__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:56

En met een jong paard zou ik zeker nog even wachten en zoveel mogelijk WP's behalen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 23:00

Ik was ook B en helemaal uitgereden..
en toen moest ik naar de L en hij wou het niet hij owuniet meer springen.. en toen weer terug naar de B ..
en het gaat weer goed.. moet nu weer bijna L