vraagje voor opgeven wedstrijden.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Thirza

vraagje voor opgeven wedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 20:35

ik wil dus gaan starten met mijn paard ik heb al een aantal leuke wedstrijden gezien waar ik me voor wil opgeven. Maar mijn zus gaat dus ook starten op hetzelfde paard alleen in een andere klasse.
Ik probeer nu verschillende verenigingen te bellen om te vragen of die klasses niet te gelijk vallen zodat we dus wel samen kunnen starten.
maar ik krijg geen enkele vereniging te pakken alleen maar voicemail dit kan ik natuurlijk inspreken maar hoe gaat het normaal dan, stuur je de coupons maar gewoon op in de hoop dat er plek is ofzo, dan krijg je ze toch niet meer terug.
ik krijg nu niemand te pakken om alleen maar te vragen of er nog wel plek is.

elise01

Re: vraagje voor opgeven wedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:51

meestal vermelden wij dan bij het opsturen van de coupons dat het het zelfde paard is bijv en dan houden zij er rekening mee:)

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 20:58

ja maar mijn zus woont 80km verder op dus samen versturen gaat niet zo makkelijk

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:21

tja... misschien kunnen jullie dan allebij hetzelfde briefje bij je coupons doen... dan zal het toch wel duidelijk zijn

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:59

Gewoon de voicemail inspreken hoor! Meestal (bij mij dan) bellen ze gewoon terug. Je spreekt gewoon in dat je evt. mee wil doen maar dat je er nog een vraag over hebt en of ze je daarom even terug willen bellen. Meestal werkt het ook wel als je s'avonds wat later belt (vaak aan het werk overdag) of kijk eens op internet, misschien heeft de vereniging een site of is er een vraagprogramma met richt tijden bekent. Maar zeker als je indoor gaat starten heb je bij de meeste manege's (en kleinere wedstrijden) wel grote kans dat er maar 1 bak is dus dan start je zoiezo niet te gelijk.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 22:22

Meestal krijg ik er wel iemand aan. Bij voicemail gooi ik de hoorn erop en dan probeer ik het later nog eens. Sorry, maar ik heb nou eenmaal een hekel aan voicemails.

Dus gewoon nog eens proberen.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 10:07

ik had dat dus gisteren op de voicemail werd er verteld dat je tussen 8 en 9 kon bellen voor vragen dat deed ik maar kreeg dus weer hetzelfde bandje dat ik dus tussen 8 en 9 kon bellen schoot niet echt op dus.
maar ik ga maar een aantal voicemails inspreken waar ik dus ook een hekel aan heb.

omdat ik nog nooit gestart ben en niet weet hoe groot het terrein meestal is weet ik dus ook niet of er 1 ring is of niet ik kon ook geen site's vinden van de verenigingen.