Maar vandaag was ik 1e met 211! Dat zijn gewoon 3 winstpunten!

En dan had ik ook nog eens 2 vieren voor mijn travers! Ben helemaal trots op mijn paardje!
Even een fototje ter verduidelijking van ons:
Ik kijk achterom want de rest ging dus echt zo:
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:En wat gebeurt er nou op die foto....
Denise82 schreef:Citaat:En wat gebeurt er nou op die foto....
De beste uit elke rubriek (van het weekend) mochten terug komen voor de weekendprijs, jonge paarden en harde muziek gaan nog niet zo goed samen!
rockey schreef:hahahahaha
meisje van exquis ( sponsor van stal fiechter, en hebben nu paard aangekocht voor hans peter minderhoud) had mijn paard gebruikt voor de ere ronde, nou vorig jaar was het al een ramp, dit jaar was het nog erger, ze sprong over de hekjes, en sprong zo weer terug, wilde toch even laten zien dat het eigenlijk een echt springpaard is
maar ze vond het maar niks om achterop te lopen, en muziek stond erg hard voor die jonge beesten ja
maar gefeliciteerd denise! je kur zag er goed uit!
Denise82 schreef:rockey schreef:hahahahaha
meisje van exquis ( sponsor van stal fiechter, en hebben nu paard aangekocht voor hans peter minderhoud) had mijn paard gebruikt voor de ere ronde, nou vorig jaar was het al een ramp, dit jaar was het nog erger, ze sprong over de hekjes, en sprong zo weer terug, wilde toch even laten zien dat het eigenlijk een echt springpaard is
maar ze vond het maar niks om achterop te lopen, en muziek stond erg hard voor die jonge beesten ja
maar gefeliciteerd denise! je kur zag er goed uit!
Nu weet ik dus welk paard er bij mij achterop zat, dat was dus de jouwe! Ik keek net in je profiel en die kol heb ik van heel dichtbij gezien tijdens de ereronde!
Citaat:GA je binnenkort ZZ-licht starten of niet?