Ander aantal WP bij KNHS dan echt gereden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Ander aantal WP bij KNHS dan echt gereden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 19:58

Ik heb nu inmiddels 10 wedstrijden gereden waaruit 9 winstpunten. Ik heb alle staatjes/protocollen bewaard en het net nog even nageteld. Echter op de site van de KNHS staat dat ik er nu 6 heb, bijgewerkt tot 6-08. Na die datum heb ik nog 2 winstpunten behaald, waar je dan volgens het KNHS op 8 uitkomt, terwijl uit de protocollen blijkt dat ik er toch echt 9 heb. Ik ga morgen meteen bellen, maar ik vroeg me af of ze daar nog wel waat aandoen of dat ik gewoon pech heb?...

Liselot

Re: Ander aantal WP bij KNHS dan echt gereden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 19:59

als jij bewijs hebt van je punten zullen ze het moeten veranderen

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:00

Je hebt je protocollen, dus bewijs van je gereden punten.

Dat moet je kunnen regelen met de KNHS.

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:01

je hebt idd bewijs dit had ik ook ene keer heb ik ze gemaild volges mij en het gezegt en gingen ze het nakijken en toen klopte t weer:)

lucasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:02

je moet dat kunnen regelen idd.
knhs loopt altijd wel achter met de winstpunten, dus het kan zijn dat ze tot die tijd nog niet alles precies hebben bijgewerkt, maar ik zou gewoon bellen om dat te veranderen
het kan zijn dat de knhs nog niet alle coupons heeft ontvangen, dat er tussen die 6-8 nog 1 coupon bv niet ontvangen is, lijkt me niet logisch maar het zou kunnen...

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 20:03

Het gekke is ook dat ik een week of 2 geleden keek en toen stonden er netjes 7 winstpunten. Nu kijk ik weer en dan is het veranderd naar 6. Ik hoop inderdaad dat ze het gewoon veranderen als ik de protocollen laat zien!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:03

Ja, het klopt echt heel vaak niet.... De gene die bij ons het secretariaat doet kwam een keer naar me toe om te vragen of ik m'n coupons nog had, tuurlijk had ik die nog. Toen stond ik op +2 volgens hun terwijl ik +10 was! Dat heeft zij toen gewoon gezegd en toen werd het veranderd(dus zonder dat ik iets heb opgestuurd ofzo). Toen stond ik volgens hun +11, maarja, een wp te veel is natuurlijk geen probleem...

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:07

Ik heb een jaar door kreupelheid van paard geen wedstrijden gereden.
Toen ik in die tijd voor de grap op de site van de KNHS keek, bleek ik 2 wp kwijt te zijn.

ik heb gebeld en ze zag terug wat er was misgegaan en toen zijn ze er bijgeteld en klopte het weer.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:16

Komt heel vaak voor hoor.

Ik vind het altijd wel prima, meestal heb ik punten te weinig. Kan ik mooi langer doorrijden voor ik verplicht moet promoveren. Laatst kreeg ik spontaan minpunten, was ook erg handig

Punten teveel wil ik nog weleens over bellen, zeker als ik al bijna moet promoveren.

Gewoon even bellen en dan zul je wel coupons op moeten sturen.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 10:41

Dat is bij mij nu indd. ook er staat dat ik nu L1+13 ben terwijl ik volgens mijn protocollen +15 ben....och ja ik rij nog 2 wedstrijden en dan ga ik toch over!!

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 10:49

Sterker nog: Heb vroeger echt heel veel wedstrijden gereden, van B t/m Z1. Wilde nu (8 jaar later ) weer starten met een nieuwe, onervaren pony en wilde weten of ik evt rechtstreeks in de L kon beginnen (ivm Z1-ervaring).
Waren ze dus mijn HELE geschiedenis kwijt Snap niet hoe ze het voor elkaar kregen...Gelukkig ben ik ook zo iemand die alles bewaard, dus ik heb kopieen (echt niet dat ik de originelen opstuur!) opgestuurd van een Z-wedstrijd met winstpunt, en nu staat dat iig weer netjes geregistreerd.

Toch knap, die administratie van de KNHS...

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 10:50

Bij mij is er nu ook 1-tje 'kwijt' in het M1.
Ben overgegaan naar de M2 met 19 wp's, volgens de KNHS 18.

In zo'n geval maakt die ene punt natuurlijk helemaal niets uit, maar wel als je precies bij 10 bent overgegaan.
In dat geval kun je altijd nog kopieen van je coupons overleggen, dus ook dat is op te lossen.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 12:13

Gewoon even bellen naar de KNHS, dan wordt het wel opgelost. Ik heb het ook een keer gehad, soms hebben ze gewoon iets niet goed staan in de computer en hebben ze de winstpunt wel geregistreerd.
Meestal is het niet iets om je zorgen over te maken.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 12:18

Ik heb er nu twee teveel

Maakt mij niet zoveel uit, ik ga pas over als ze er klaar voor is en dan zit ik toch tegen de 20 aan.

Presley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 13:08

Mijn winstpunten zijn sinds eind juni niet meer bijgeschreven. Er staat dat ik 7 winstpunten heb, terwijl ik er toch echt 11 heb. Ik ga maar eens bellen want ik wil binnenkort L2 starten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 13:19

Komt heel erg veel voor. Gewoon even kopietjes van je coupons opsturen, dan schrijven ze er zo bij.

Sommigen hebben mazzel en krijgen juist spontaan een paar punten kado Toen met de reorganisatie bij de KNHS zijn er echt heeel veel fouten gemaakt, daar kun je heel wat topics over vinden. (als je ze kunt vinden met deze zoekfunctie )

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 13:35

Volgens mij krijgt je rijvereniging ook een overzicht van het knhs met de behaalde winstpunten die moeten ze nakijken en als het niet klopt doorgeven.
Misschien kun je het secretariaat bellen van je vereniging.

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 14:37

En stel dat je de coupons niet meer hebt? Heeft iemand dat wel eens mee gemaakt.

Ik bewaar ze altijd goed en heb er nog geen problemen mee gehad. Maar het zou kunnen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 16:41

De eigenaresse bewaart ook altijd alles! Dus gewoon een kopietje opsturen (idd nooit originelen!) van je coupons en komt alles goed!.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 17:59

Gebeurt regelmatig. Ik heb wel eens 5 punten erbij gekregen waar ik helemaal niet op zat te wachten.
Toen ik erover belde werd er gevraagd of ik kon aantonen dat ik die punten niet gereden had.

Meestal is het allemaal snel op te lossen ze weten zelf ook wel dat ze een foutje maken af en toe.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 07:03

Wat ik me nou net bedenk: zouden ze echt een archief hebben met alle coupons op nummer gerangschikt? Ik kan me dus niet voorstellen wat voor een archief dat moet zijn, al die losse floddertjes.

wel snap ik dan waar die achterstanden vandaan komen, ik dacht altijd dat het een mooi thuiswerkbaantje was, coupons invoeren in excell. Daarvoor hoef je niet naar kantoor.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 07:19

ik heb mijn resultaten van tussen de 20 en 15 jaar geleden nooit bewaard, vond het absoluut de moeite niet waard, nu heb ik spijt Want de KNHS vond het ook niet nodig duidelijk en nu heb ik behalve heeeeeele stoffige bekers geen bewijs dat ik ooit in het M gestart heb

Ik heb bij elkaar wel een week met de KNHS aan de telefoon gezeten.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 07:26

Ik sta nog steeds bij de KNHS als L2 + 6, terwijl ik inmiddels dus echt al M1 +1 ben.....zit ook vol spanning op die brief te wachten dat ik onterecht in een volgende klasse gestart ben!! Ik ga meestal vrij snel over met 12/13 winstpunten en als je die laatste paar snel achter elkaar gereden hebt, verwerken ze dat niet snel genoeg, dus die brieven ken ik wel....

Nu zit ik nog steeds te wachten op verwerking van de Kievitpunten in Wassenaar, dat was 15,16 en 17 juli.....je zou toch zeggen dat dat in zes weken wel gedaan zou moeten zijn!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 11:33

ik had toen ik vorig jaar van de B naar de L1 ging 17 wp en volgens de site van de KNHS maar 7. Het was toen al totaal bijgewerkt. Ik ben gewoon overgegaan en niets meer van gehoord