Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nextdomino schreef:
vossie schreef:ponys mogen daar meestal twee proeven en paarden een proef, er wordt in alle klasses gereden voor de paarden dus b t/mz2, ponys durf ik je niet te zeggen!
vossie schreef:Oke, dan had ik het dus niet goed, voor de duidelijkheid;
ZVJ twee proeven en Hofruiters een proef, als het gecombineerd is met ponys dus, zo niet dan ook bij hofruiters twee proeven, heb ik het zo goed gezegd.......
Was er nog plaats eind oktober of zit het dan vol???
vossie schreef:Denk dat je beter in heteren kan starten, veel betere accomodatie!
vossie schreef:Ja kun je binnen losrijden, beide bakken hebben goede bodem en zijn erg groot! Alleen in de wedstrijdbak vliegen nogal eens wat mussen rond!
Venetia ik zou ff goed checken als ik jou was, de wedstrijd bak heeft wel de goede oppervlakte maar ik twijfel aan de afmetingen voor het Z, vraag me af of ze het Z in 20x40 of 20x60 rijden? Moet je anders ff in het vraagprogramma kijken. Met de selectie wedstrijd buiten stonden er auto's geparkeerd in de wedstrijdhal en die andere hal waar je langs stapte naar de buitenringen toe is de losrijhal!
Joki schreef:Is een wedstrijd van de ZVJ dus alleen voor paarden als ik het goed heb. Wedstrijsecretariaat is onder leiding van mevr Hamann
Looveerweg 1
6924SB Loo
je kan op 8 oktober tot m2 starten op 9 t/m z2
Wat start je misschien zie ik je daar de 8ste!
De overige wedstrijden van de ZVJ
26/27 november 2005
8/9 januari 2006
4/5 februari 2006
17/18 maart 2006
1/2 april 2006
Hierna is outdoor weer maar outdoor Heteren is GEEN aanrader
Joki schreef:Ik start buiten ook altijd Lunteren. Buiten bij Heteren is vast gezellig maar is op klei dus altijd rotzooi; of veel te droog of heel hard glibberen ondanks schroeven. Ook is het bordjes rijden dus je hebt geen hekjes daar heb ik echt een hekel aan.