Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
orionneke schreef:Tja ik reed met mijn E pony tussen de paarden ook prijs en wp in het Z. Ligt gewoon aan het kunnen van je pony en welke klasse.
ladyenpippi schreef:ik ga in januari ook starten met mijn pony bij de paarden ben nu Z2 ga dan Z1 starten, veel vinden dit heel heftig dat ik het ga proberen.. het kan mij niks schelen wat andere daar van vinden ga het gewoon doen.
ladyenpippi schreef:ik ga in januari ook starten met mijn pony bij de paarden ben nu Z2 ga dan Z1 starten, veel vinden dit heel heftig dat ik het ga proberen.. het kan mij niks schelen wat andere daar van vinden ga het gewoon doen.
Sythaa schreef:Gewoon doen! Ik start zelf met mijn fjord tussen de paarden en dat gaat super. De winstpunten zijn eigenlijk erg snel binnengekomen. Het enige is dat mijn paardje een vrij korte hals heeft, wat wel eens resulteert in een onvoldoende voor het halsstrekken. Echter als hij met zn neusje bij zn knieen loopt dan valt ie denk ik vooroverhaha.
Zelf heb ik pas 1 keer meegemaakt dat de jury niet eerlijk was. Ik ben in mei op een groot landelijk CH gestart in de L1 en hij liep 2 superproeven, ik was erg trots en tevreden. In de eerste ring resulteerde dit in 161 punten en een eerste plaats van de 26 deelnemende paarden (!) maar in de tweede ring in 151 punten en helemaal geen plaats. Die 151 punten waren gewoon onterecht. Volgens alle omstanders. Maargoed, vergeten en weer verder gaan.
Veel succes met starten!