Ik vond het heel erg leuk en het lijkt me leuk om ook is een wedstrijdje te rijden. De jury waar ik bij schreef was niet blij dit te horen en zei dat ik alleen maar met onderlinge wedstrijden mee moest doen.

Tijdens het schrijven was ze ook constant commentaar aan het geven over het niveau. Vergis ik mij nou! B staat toch voor beginners. Als je toch B start hoeft dat toch niet te betekenen dat je Anky wilt opvolgen?
Het lijkt mij gewoon leuk om met mijn draver te starten, niet voor de prijzen, niet voor de punten, maar gewoon, omdat ik het een leuke leerzame ervaring vind. Dit moet toch kunnen?
Mijn paard loopt best netjes, haar stap is wat onregelmatig doordat ze wat scheef is, daar wordt aan gewerkt, haar draf is prima, ook middendraf is geen probleem. Galop is het grootste probleem en denk niet dat ik daar hoger dan een 2 voor zou halen. Maar betekent dat dat ik het gewoon niet moet proberen (volgens dat jurylid). Wat vinden jullie? Moet ik het gewoon doen of denken jullie dat de jury mij alleen maar zal uitlachen en me niet serieus zouden jureren?