heey!ik ben op zoek naar onderlinge spring en dressuurwedstrijden in de buurt van groningen. evt. friesland en drenthe ook. Het gaat hierom om onderlinge, waar je geen lidmaatschap bij die club voor nodig hebt. Haflingerwedstrijd kan ook. Als er iemand wedstrijden in de buurt van noord nederland heeft, zou het fijn zijn om ze hier neer te zetten.Groetjes!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=29&t=448919&hilit=Een topic over onderlinge wedstrijden in Friesland... Misschien staan daar wat suggesties voor je in... Veel succes...
*schopje omhoog* Ik wil nl. ook wel weten wanneer er onderlinge in de buurt zijn!!! |En mag je ook bij officiële wedstrijden ''voor de lol'' mee doen? Dat je wel betaald, maar het als onderling beschouwd?
@fury_berber, nee, bij officiële wedstrijden moet je echt een startkaart hebben . On topic: Voor haflingerwedstrijden zou ik de website van de aangespannen haflinger in de gaten houden.
www.docw.nl heeft ook vaak.3 en 4 sept ook nog.is in winschoten.en in bedum ook wel.ellerhuizen oidsucces!desiree
Citaat:nee, bij officiële wedstrijden moet je echt een startkaart hebben . jammer! maarja Citaat:in bedum ook wel.ellerhuizen oidDoe jij daar ook mee? Daar heb ik nl. ook een meegedaan; in ellerhuizen en in bedum! thnx voor de site, ik zal het in de gaten houden!
Appingedam heeft ook oefenspring en -dressuurwedstrijden volgens mij. Kijk op de site van de Groninger Bond voor meer informatie.