Wie gaat er allemaal naar de kür op muziek op Hippisch Centrum Simonshaven op 25 september 2005? En dan bedoel ik niet alleen wie er allemaal mee doen, maar wie er ook komen kijken. Meer info op www.rvnoblesse.nl
Laatst bijgewerkt door Kathleen_vW op 22-08-05 17:39, in het totaal 2 keer bewerkt
Aha, bedankt! Blijf ik toch maar proberen om ouddorp te pakken te krijgen! wil graag in september 2x starten enne jij hebt mn plekje id trailer ingepikt...... '-) haha
Ik doe toch ook maar op Tinte mee 4 september, ik durf het toch maar wel haha
Tja, nu is Duvel kreupel, dus ik weet niet eens of ik 11 september mee kan starten. 4 september Tinte heb ik in elk geval al uitgeschreven, als hij dit weekend weer goed loopt (hij had zich waarschijnlijk alleen verstapt, heeft een week staprust nu) start ik wel, de 11, als we na het weekend niet weer kunnen opbouwen dan schrijf ik voor de 11e uit (kan wel meteen voor je vragen of jij op mijn plekje mag dan?)
ehm moet ik ff over denken want dat worden wel erg veel wedstrijden achter elkaar: 12 zuidhollandse, 13 zuidhollandse, 20 oudbeijerland, 27 maasdijk en 4 tinte.... Hihi Goed te horen dat een paard gewoon echt de tijd krijgt zich te herstellen ipv na een dag er weer op.
@ Barbara_m: Ik rij voor het laatst dit jaar mijn zomerkür (als Kendi tenminste niet achtelijk gaat lopen doen ) hij's gemaakt door Robbert Vroegindeweij.