Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Princess schreef:als je voor winstpunten wil rijden moet je daar naar toe gaan!!want die delen ze uit daaro
fransheijs schreef:Wat de hoge punten betreft kan ik wel gedeeltelijk beamen! Er waren vaak uitschieters bij de ponhoeve! Ik heb daar vaak zelf gereden op de wedstrijden en mee geholpen (ik stond daar)! Maar van die jury's konden ze ook niets aan doen, want die werden toch altijd toegewezen! Was nou niet zo van: doe die maar dan heeft iedereen bij ons winst en dan zitten we volgende keer weer vol!
Eigenlijk toen het terrein is goedgekeurd door van Ganzewinkel voor de ZZgp is er idd wat verandert, ik zeg niet dat het een het ander beinvloed, het is alleen mij ook wel eens opgevallen!
fransheijs schreef:Owkee, ik dacht toch echt dat jury's werden toegewezen! Misschien dat het regio afhankelijk is? Maar het kan toch nooit zo zijn dat je als vereniging zelf jury's kunt kiezen!
Maar ja, jij gaat weer..........................dus jou mogen ze wel
talented schreef:Haha, je hebt me door! Maar nee, die jury's worden daar dus zeker te weten niet aangewezen! Ik geloof dat bij belangrijkere wedstrijden (kampioenschappen e.d.) de jury's worden toegewezen, zou dat niet kunnen?
Princess schreef:als je voor winstpunten wil rijden moet je daar naar toe gaan!!want die delen ze uit daaro