eindelijk Z1-debuut!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kwaidie

eindelijk Z1-debuut!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 10:44

Afgelopen zaterdag was het zover, ik heb twee Z1 proeven gereden met mijn paardje Kwaidie! (de hele week zenuwachtig, niet slapen en slecht eten, haha!)
Het was echt zo gaaf om eens te doen, ik had een mooi stang en trens hoofdstel gekocht, waar Kwaidie erg fijn op loopt. En dan dat hoedje erbij! Echt zo gaaf!
De proeven gingen goed, vooral voor de eerste keer. In de eerste proef wel wat foutjes, vooral die rottige keertwendingen (kreeg 2x een 3)! Toch nog 178 punten, echt heel erg leuk zo voor de eerste keer! De tweede proef ging minder, de eenvoudige wissels gingen niet echt goed en Kwaidie was een beetje op (kan me wel voorstellen in zo'n gigantische ring, haha!)! Ik kreeg 168 punten, toch nog wel redelijk, want de tweede prijs was 172 pnt. (er waren 2 prijzen omdat er 8 meededen)!

Kortom het was een groot succes en het was hartstikke leuk om echt in de Z1 te rijden, echt super gaaf! (altijd van gedroomd...)
(vooral als ik me bedenk dat Kwaidie een jaar geleden nog is geopereerd aan koliek in Utrecht!)

Kylan

Re: eindelijk Z1-debuut!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:08

Super hoor!
De winstpunten in de Z komen vanzelf!

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 11:11

ja vast wel, het geeft me echt weer veel motivatie in ieder geval om lekker te trainen!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:53

Gaaf zeg, dat je Z hebt gestart!! En inderdaad gewoon door blijven oefenen, dan gaat het steeds beter. Heb je misschien nog foto's van je wedstijd? Ben wel benieuwd Vind paarden met stang en trens altijd zo chique, weet niet waarom

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:56

Daar droom ik nu ook van, maar moet nog een tijdje wachten heb gister net mijn L1 debuut gereden. haha

Goed gedaan voor de eerste keer.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:31

Nou dat is helemaal niet slecht voor een eerste keer Z1!
Lekker blijven oefenen en de punten komen vanzelf wel..!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:34

Nou bijna wp al! Gewoon lekker door blijven trainen, vooral je keertwendingen. En dan komt het vast goed!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:51

aah! wat zonde van je keertwendingen!! als dat 2 keer een 6 was geweest had je gewoon 184! nou heel goed gedaan hoor! gefeliciteerd!

gr. roos

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 17:14

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties!

Er zijn natuurlijk wel foto's gemaakt, maar die krijg ik hier nooit op! is wel jammer, want ik had ze graag willen laten zien!

Ik ga inderdaad op de keertwendingen oefenen, maar ik zelf raak in de proef altijd gespannen als dat komt en dan voelt Kwaidie dat natuurlijk en dan gaat het mis...! Ik moet nu gewoon niet meer zenuwachtig zijn...!

Groetjes, Marloes