Net niet!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eusebio

Net niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 09:20

Gisteren wedstrijd gehad in Maarssen en dit op gras voor het eerst sinds 2 jaar. Het terrein lag er geweldig bij, complimenten hoor!
Miste net nog wat verzameling in beide proeven, maar met een resultaat van 154 en 152 punten en een derde plaats (10 euro) zit het laatste puntje er aan te komen en was ik weer heel trots op mijn Pluis. Volgende week gaan we weer naar Maarssen.

Eusebio

Re: Net niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 12:21

Jeetje zeg, nu 41 vieuws en nog geen reacties.
Er zijn toch wel meer bokkers geweest?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:28

Frusti he?!! Jammer dat je net geen wp hebt gereden. Ik heb daar nooit gestart, maar wel eens meegeweest met iemand. Wel grappig, ik heb toen ik klein was in Maarssenbroek gewoont....

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:29

Jammer dat je net geen winstpunt had!
Maar als het voor jou gevoel goed ging dan is het toch goed!?!
Nog eens 10 euro!!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:41

Maarssen is wel fijn ja alleen die ring naast gebouw is beetje vaag. Volgende keer gaat lukken. Misschien kom ik ook nog keertje naar Maarsen, ik had daar toen mijn laatste L2 wedstrijd.

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 15:00

liza van loon schreef:
Maarssen is wel fijn ja alleen die ring naast gebouw is beetje vaag. Volgende keer gaat lukken. Misschien kom ik ook nog keertje naar Maarsen, ik had daar toen mijn laatste L2 wedstrijd.

Hoe bedoel je: ring naast het gebouw? Het hockeyveld is veel enger met al dat gemep met die stokken hi hi hi hi.
Er is nog plaats hoor zaterdag, het ligt er super bij.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 21:41

Weet je wat frusti is? Als je een (volgens de jury zelf nota bene!!!) foutloze proef rijdt, met een gemiddelde van een 6 (= winstpunt, 2 vijven en 2 zevens) en de jury geeft je voor het "gereden zijn in het algemeen" een 5, waardoor je 155 punten hebt! Dat is frusti!!! Ik ben gewoon kwaad, want die jury had gewoon geen zin om een wp te geven en pakt het op deze manier aan! Geef me dan ergens een 4 ofzo, maar niet voor alles een 6 en dan voor het "gereden zijn in het algemeen" een 5!!!!!! Ben echt kwaad! De tr*t!!! Ze beseft niet hoeveel werk het mij gekost heeft mijn paard lekker aan het lopen te hebben en ik ben supertrots op mijn beessie! (van 21 jaar!!!)

Oh ja, nog een opmerking van die bewuste jury: "ik vind je nog niet klaar voor het L1" NEE, IK RIJD NIET VOOR NIETS IN DE B!!!!! Ben er voorlopig niet uit ook! Dit soort jury's verpesten het voor een heleboel enthousiaste ruiters, waaronder mijzelf!

(NB excuses voor "tr*t" maar "oliebol" of "stinkmodder" klinkt gewoon niet... )

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:02

Eusebio schreef:
liza van loon schreef:

Hoe bedoel je: ring naast het gebouw? Het hockeyveld is veel enger met al dat gemep met die stokken hi hi hi hi.
Er is nog plaats hoor zaterdag, het ligt er super bij.

Kheb zaterdag al wedstrijd. Misschien andere keer, of indoor.
Toen ik er was speelde ze gelukkig niet.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:17

Ik heb geleerd dat je een wp krijgt als ze wel vinden dat je klaar bent voor de volgende klasse. Vergeet niet dat 130 punten al een voldoende is! Maar het is wel erg flauw idd op deze manier.

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 09:28

Agossie schreef:
Weet je wat frusti is? Als je een (volgens de jury zelf nota bene!!!) foutloze proef rijdt, met een gemiddelde van een 6 (= winstpunt, 2 vijven en 2 zevens) en de jury geeft je voor het "gereden zijn in het algemeen" een 5, waardoor je 155 punten hebt! Dat is frusti!!! Ik ben gewoon kwaad, want die jury had gewoon geen zin om een wp te geven en pakt het op deze manier aan! Geef me dan ergens een 4 ofzo, maar niet voor alles een 6 en dan voor het "gereden zijn in het algemeen" een 5!!!!!! Ben echt kwaad! De tr*t!!! Ze beseft niet hoeveel werk het mij gekost heeft mijn paard lekker aan het lopen te hebben en ik ben supertrots op mijn beessie! (van 21 jaar!!!)

Oh ja, nog een opmerking van die bewuste jury: "ik vind je nog niet klaar voor het L1" NEE, IK RIJD NIET VOOR NIETS IN DE B!!!!! Ben er voorlopig niet uit ook! Dit soort jury's verpesten het voor een heleboel enthousiaste ruiters, waaronder mijzelf!

Inderdaad Agossie, 155 punten vindt ik gewoon laf, geef dan 154 of een winstpunt en verziek het niet met het geven van een 5 voor het gereden zijn in het algemeen. Bij ons in het M2 waren er ook 2 met 155 punten. Het zal altijd een discussiepunt blijven.
Volgende week ga je gewoon lekker voor een winstpunt.

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 09:31

Jongleurtje nog bedankt voor het voorlezen.
Ben je er zaterdag weer?

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 09:42

Agossie schreef:

Dat is het zeker, want gemiddeld hoort de proef dan ook toch een 6 te zijn vind ik dan hoor, balen voor je

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 10:24

Jammer dat je net geen winstpunt had. Maar wel gefeliciteerd met je prijzengeld en je 3e plaats!