oh oeps.. ik had nog niks gezien.. ma ja ik weet ook niet hoe we daar komen maar dat zie ik zondag wel haha.. heb er zin in ondanks dat het iets minder gaat de laatste wedstrijden is ze erg druk maar komt helemaal goed dit is weer een oefenwedstrijd voor ons.
Het is niet heel erg moeilijk te vinden. Als je vanuit Ter Apel komt en je rijd richting de duitse grens / Emmercompascuum dan kom je er langs en ik denk dat het daar wel aangegeven staat
ik doe ook mee in ter apel.. eerste keer M1. Maar wat mij betreft mogen ze de tijden wel een keer bekend gaan maken!!! tjonge is nog steeds niet bekend!
ja inderdaad ik zit ook al de hele tijd te kijken want ik wil zaterdagnacht wel eens even kijken wat er van de nieuwe skopje geworden is dus maar ik geloof dat de L1 heeel vroeg is dus uitgaan word het niet of ik moet weer in één keer door zonder te slapen, maar is me de laatste keer niet helemaal goed bevallen hihi
Ik doe er ook mee! Ik zou eigenlijk morgen naar Tolbert, maar dat is afgelast vanwege de natte terreinen. Vorige week zou ik m'n M2 debuut maken in Nw Pekela, maar dat werd om dezelfde reden afgelast Gelukkig kon ik nog meedoen in Ter Apel (heb direct gebeld!) dus tenzij ook hier ERG veel regen gaat vallen, kunnen we nu toch voor 't eerst M2 starten
Nou ja, ik heb dus vandaag gebeld met Ter Apel (om me bij te schrijven) en er was nog geen sprake van aflassing... nu houden zo ! Het heeft hier ook geplenst, voor morgen wordt ook nog wel regen voorspeld...