Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Normaal wel Sydney, maar ook met een ponyclub tenue?
mirarocky schreef:moet je die plastron knopen of zit er klittenband of wat anders aan de achterkant?¿
als je hem knopen moet wil iemand het dan A.U.B uitleggen?¿
vincentlover schreef:Ik hoopte eigenlijk dat jullie wisten of dat verplicht was, dus of ik er een moet kopen of niet..... Ik weet niet waar ik dat kan vinden of ie verplicht is...Ik zal het op de ponyclub navragen maar ik ben er niet zeker van of zij dat wel weten..
Maar ik ga er sowieso wel eentje kopen, want volgend jaar ga ik bij de paarden starten in een rijjasje.
vincentlover schreef:Ik had vandaag wedstrijd in Hummelo (ging goed, maar de jury vond het minder 151 en 149)
Maar bij de laatste proef zei de jury dat ik een plastron om moest, daarom had ik een 5 voor mn verzorging!! Voor de rest zagen we er echt super uit! Nou is mijn vraag, moet je een plastron om?
Ik rij namelijk in het tenue van mn ponyclub (witte rijbroek, witte blouse en bodywarmer van mn ponyclub)
Daar meot toch geen plastron bij? Dat dacht ik tenminste. Ik heb er op een wedstrijd nog nooit commentaar op gehad........maar als dat wel moet zal ik er maar gauw eentje aanschaffen.
Citaat:Ja verplicht!! een vriendin van me had op de friese kampioenschappen 2x een 1 omdat ze geen plastron om had!! (vet gemeen)