vraagje over springen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bumego

vraagje over springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 23:29

Hey allemaal,

Beetje domme vraag misschien maarre..... hoe onthouden jullie het parcours als je wedstrijd springt?

Groetjes,
Laura

elfj

Re: vraagje over springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:34

uhmm..gwn goed doorkijken.. 1 of soms 2 keer parcours lopen.. nog vaak bespreken met een ander ( moeder of vriendin ofzow die mee is naar de wedstrijd) en voor je moet effe bij 2 andere kijken om je geheugennog ff op te frissen..

Bumego

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 23:37

haha oke. ja want ik ben bang dat ik dan zo nerveus ben dat ik het ga vergeten :-D maar dat kan ook goed gaan ik weet het niet ik maak me wellicht weer veel te druk haha...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:38

ik loop hem een x en dan weet ik het wel.

Vroeger liep ik hem altijd en daarna tekende ik de lijntjes uit in het zand met mijn zweep.
En soms keek ik dan ook nog een combinatie.
Maar meestal zijn de lijntjes in de B nog wel redelijk logich en makkelijk.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:39

Ik doe het ook zo, ik loop het eens, teken het dan met mn vinger ... gwn om te kijken of ik het kan.. als ik het niet goed genoeg kan blijven rondkijken in de piste... (daarom niet persé iedere keer lopen...) En natuurlijk ook bespreken met de anderen.. Als ik aan het inrijden ben tijdens de stappauzen herhaal ik het dan af en toe

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 02:28

ehm meestal verkende ik parcours te pony kijkend naar een andere combinatie omdat ik meestal moest dressuren tijdens het parcours verkennen. maar nog nooit verkeer gereden:D
als je thuis wil / kan oefenen. leg balkjes of hindernissen neer en zet voor jezelf een parcours uit en spring het dan. en dan weer een ander volgorde en weer springen zo train je je geheugen!

Bumego

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 19:25

ja natasja, dat is helemaal geen slecht idee

Bedankt allemaal!