Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Ik hoop zelf dat het in de praktijk inderdaad zo uitpakt dat de paarden met de betere gangen nu stukken hoger gaan dcoren.........
marijntje schreef:volgens mij weten ze zelf nog niet waar ze op gaan letten en word het 1 zootje
talented schreef:marijntje schreef:volgens mij weten ze zelf nog niet waar ze op gaan letten en word het 1 zootje
Dan vind ik dat er weinig veranderd
CGJ12 schreef:Ik hoop zelf dat het in de praktijk inderdaad zo uitpakt dat de paarden met de betere gangen nu stukken hoger gaan dcoren.........
marijntje schreef:ik hoop dat ze eens een splitsing gaan maken tussen met met een *leuk paard* die voor de lol mee doen en mensen met een *duur gefokt sportpaard* die voor prestatie gaan, met een normaal paard kun je oefenen tot je erbij neer valt, als er ferro's en jazzen in je ring zitten kun je het *vergeten* hoe goed je ook je best doet. daar moet wat aan gedaan worden en niet aan de opbouw van een proef, want een ieder die een beetje serieus oefent heeft geen moeite om deze proefen te rijden
bruine schreef:ja heel leuk, maar het moet tussen hun OREN eens veranderen