Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chagrijntje schreef:je krijgt een winstpunt als je 156 punten hebt.
cijfers krijg je voor de onderdelen die je rijdt.
dus bv. een volte van 10 meter.. word dan beoordeeld en krijg je er
een 8 voor.
Nu worden die cijfers bij elkaar opgeteld en zo zie je of je een winstpunt hebt.
Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen
Ragne schreef:Mijn instructrice jureert altijd zo, dat bij geen winstpunt het gereden in zijn algemeen een 5 wordt en bij wél een winstpunt wordt dat pas een 6 of hoger. Ik denk dat TS dát bedoelt.
Maar niet iedere jury doet dat zo
Alanta schreef:wat ze bij mij op cursus vertelden was: als je ongeveer tussen de 148/149 en 155/156 uitkomt, geef je een 5 voor rijden in het algemeen, kom je uit tussen de 156 en ca. 165, geef je een 6 en kom je hoger uit, kun je op een 7 of 8 gaan zitten.
Taygalover schreef:Ik heb altijd een 6 of 7 voor gereden zijn in het algemeen, maar ik heb pas 1 winstpunt uit 8 proeven. ( rij meestal 153-155)
Mijn proef ziet er altijd netjes uit, alleen zijn middendraf is nogal een rampwat resulteerd in een 3 of 4
Taygalover schreef:Ik heb altijd een 6 of 7 voor gereden zijn in het algemeen, maar ik heb pas 1 winstpunt uit 8 proeven. ( rij meestal 153-155)
Mijn proef ziet er altijd netjes uit, alleen zijn middendraf is nogal een rampwat resulteerd in een 3 of 4
PolosportJ schreef:Alanta schreef:wat ze bij mij op cursus vertelden was: als je ongeveer tussen de 148/149 en 155/156 uitkomt, geef je een 5 voor rijden in het algemeen, kom je uit tussen de 156 en ca. 165, geef je een 6 en kom je hoger uit, kun je op een 7 of 8 gaan zitten.
Ja dat lopt ook wel volgens mij zit ff wat protocollen na te kijken. Maar krijg bij de meeste pas een 7 vanaf 169. Had zelfs een keer 168 en zelfs daar nog een 6 voor gereden zijn in het algemeen.
CarolineP schreef:Waar heb je dan onvoldoendes voor gekregen? 151 punten is inderdaad niet veel.