Wie gaan er nog meer naar HERVELD??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ursy

Wie gaan er nog meer naar HERVELD??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 19:32

Tja helaas is de wedstrijd voor morgen in Bemmel afgelast.. Vandaag heb ik mij nog kunnen inschrijven voor Herveld volgende week zondag! Wie gaan er nog meer heen?
Het is een erg mooi concours vind ik!

PolosportJ

Re: Wie gaan er nog meer naar HERVELD??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 21:42

eey ben ik weer. maar er is niemand die reageerd he? Ik had der ook al een topic over geopend maar die staat volgens mij nu ook al een paar pagina's verder. Terwijl ik er al wel mensen hier op bokt over heb gehoord

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 10:05

Ik heb gisteren nog even gebeld en heb me laten plaatsen op de reservelijst van L1.
Van de week kan ik dan bellen om te horen of ik er bij geplaatst kan worden. Dus het is nog even afwachten of ik wel kan starten.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 10:57

Nextdomino schreef:
Ik heb gisteren nog even gebeld en heb me laten plaatsen op de reservelijst van L1.
Van de week kan ik dan bellen om te horen of ik er bij geplaatst kan worden. Dus het is nog even afwachten of ik wel kan starten.

Ik hoop het voor je! Maar er zullen vast wel mensen uitvallen... Het wordt in ieder geval weer beter weer.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 10:58

PolosportJ schreef:
eey ben ik weer. maar er is niemand die reageerd he? Ik had der ook al een topic over geopend maar die staat volgens mij nu ook al een paar pagina's verder. Terwijl ik er al wel mensen hier op bokt over heb gehoord

Ja inderdaad! Misschien komen ze nog. Misschien hebben we dit topic te vroeg geopened!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 12:52

Ik hoorde dat trouwens dat ze op tv gelderland (nieuws) hadden gezegd dat de wedstrijd in Bemmel afgelast was. Er waren meer dan 1000 aanmeldingen hoorde ik en er zouden erg veel bezoekers komen.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 14:23

PolosportJ schreef:
Ik hoorde dat trouwens dat ze op tv gelderland (nieuws) hadden gezegd dat de wedstrijd in Bemmel afgelast was. Er waren meer dan 1000 aanmeldingen hoorde ik en er zouden erg veel bezoekers komen.

Zat het net te lezen op de teletekst van Omroep Gelderland.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 17:47

Ja het is voor de organisatie ook echt heel rot. Ze lopen zo erg veel inkomsten mis.. Alhoewel het weer vandaag erg mooi was! Echt wedstrijdweer. Maarja dat hadden ze ook niet kunnen weten!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:36

Ja echt he grrr.. we hebben de hele dag geen regen gehad, nu regent het pas voor het eerst. Nu wil ik ook dat het keihard gaat regenen en onweren Heb der ook binnen gezet enz.. omdat het zulk noodweer zou worden

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:10

t duurd echt lang voordat de lijst van herveld er is... hij zou er nu al wel mogen zijn, toch?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:04

hoihoi, Ik ga ook naar Herveld volgende week haha Maar ik ga meer mee als groom, rijd niet zelf...

Het is wel goed geweest dat Bemmel is afgelast, want de organistatie is vanmorgen nog op het terrein geweest en dat was niet veilig om te rijden en om er met auto's+trailers of vrachtwagens te rijden... dus was toch wel goede keuze al is het heel jammer...

Maarre Herveld is dus leuk Dat is mooi....

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 22:09

Liedje schreef:
hoihoi, Ik ga ook naar Herveld volgende week haha Maar ik ga meer mee als groom, rijd niet zelf...

Het is wel goed geweest dat Bemmel is afgelast, want de organistatie is vanmorgen nog op het terrein geweest en dat was niet veilig om te rijden en om er met auto's+trailers of vrachtwagens te rijden... dus was toch wel goede keuze al is het heel jammer...

Maarre Herveld is dus leuk Dat is mooi....

Leuk dat je ook komt! Dan is het inderdaad maar goed dat de wedstrijd in Bemmel niet is doorgegaan... Volgend jaar een nieuwe kans!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 21:52

In Herveld start ook een halfbroer/zus van het paardje dat wij meenemen! Echt super gaaf... Hij/zij start in de Z, wij gaan proberen te kijken echt super gaaf!

Oh jah, de vader van beide paarden is Grand Cru

Leuk he

paardenspul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:37

ik kom ook op de wedstrijd in Herveld, een uur bij mij vandaan rijden, maar vorige week was Bemmel voor mij afgelast, belden ze dinsdag dat mijn concours van zondag ook afgelast is ivm het slecht weer
het is deze week dik in de 20 graden, ik snap het echt niet hoor! Op naar Herveld!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 09:20

Ik start ook in herveld rond 1125 of zoiets m1

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 11:40

Zijn jullie er wel eens geweest? Is het een leuk concours? Groot?

xxxs lianne

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 13:11

Liedje schreef:
Zijn jullie er wel eens geweest? Is het een leuk concours? Groot?

xxxs lianne

hej ja ik was er vorig jaar ook met een ander paard! Het is een best groot concours. Ik vond het vorig jaar goed geregeld en het terrein was ook goed te doen!